کد خبر: ۱۰۲۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۹
نماینده مردم سبزوار در مجلس:
نماینده مردم جغتای، جوین و سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از ساختارهای اقتصادی باید با ارائه اطلاعات شفاف کارشناسی از فعالیت خود، مانع تحقق جنگ روانی - اقتصادی دشمن شوند.

باید جنگ اقتصادی دشمن را با ارائه اطلاعات شفاف و برنامه دقیق کنترل کنیم

به گزارش آرانیوز به نقل از خانه ملت، علی اصغر عنابستانی، گفت: یکی از ایرادات جدی که بر ساختار اداری کشور در امور اقتصادی وارد است، این است که برخی مسئولین قصد دارند جنگ روانی - اقتصادی دشمن را با سکوت خنثی کنند و این مسئله غلط است.

وی تاکید کرد: ما باید جنگ روانی - اقتصادی که دشمن کلید زده را با ارائه اطلاعات شفاف و برنامه دقیق کنترل کنیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه نباید از برخی آمارهای کارشناسی در برخی بخش ها ابایی داشته باشیم، تاکید کرد:به عنوان مثال مردم در موضوع نرخ تورم و پیش از ارائه اطلاعات در این بخش، این مسئله را حس می کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنده چند ماه قبل در صحن علنی تذکر دادم که بحث جوجه ریزی برای تولید مرغ بطور مثال در حوزه انتخابیه ام ۸۰ درصد کاهش پیدا کرده است این در حالی است که حوزه انتخابیه بنده یکی از قطب های تولید مرغ کشور است. بنده در تذکر خودم گفتم که در اردیبهشت ماه قیمت مرغ نجومی خواهد شد بنابراین اصطلاحا؛ وقتی ما گندم بکاریم، گندم درو می کنیم و اگر جو بکاریم، جو درو خواهیم کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با پوشاندن برخی آمارهای اقتصادی نمی توانیم مسائل را حل نمی کنیم، ادامه داد:برخی از ساختارهای اقتصادی باید در ارائه اطلاعات شفاف از فعالیت خود، مانع تحقق جنگ روانی دشمن شوند. لذا این ساختارها باید اصلاح شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار