کد خبر: ۱۰۲۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۳
علیرضابیگی گفت: توافق و همدلی قوا باید حول محور منافع ملی و مردم اتفاق بیفتد.

توافق و همدلی قوا باید حول محور منافع ملی اتفاق بیفتد/ سرپوش گذاشتن بر ناکارآمدی‌ها تفسیر صحیحی از بیانات امام خامنه‌ای نیستبه گزارش آرانیوز «احمد علیرضا بیگی» عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر همدلی و همکاری قوا برای رفع مشکلات مردم اظهار داشت: توافق و همدلی قوا باید حول محور منافع ملی و مردم اتفاق بیفتد و ما نباید از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اینگونه تفسیر کنیم که همدلی و تعامل قوا برای سرپوش گذاشتن ضعف‌ها و ناکارآمدی‌ها است.

بیگی تصریح کرد: هر مقام مسئولی در جایگاه خود باید وظایفش را به نحو احسن انجام دهد، بنابراین دولت موظف است وظایف اجرایی را که بر عهده دارد به خوبی انجام دهد و مجلس شورای اسلامی هم در ریل‌گذاری و وظایف قانون‌گذاری خود بدون حب و بغض عمل کند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه مسئولان باید تلاش کنند تا مردم نسبت به آینده کشور و زندگی‌شان احساس امیدواری داشته باشند، بیان کرد: بیاناتی که امام خامنه‌ای در خصوص فساد و مقابله با فساد داشتند، باید صدر همه اولویت‌ها باشد، معظم‌له فرمودند: مسئولی که نمی‌تواند با فساد داخلی مقابله کند، قطعاً یارای مقابله با مستکبران خارجی را هم ندارد.

وی افزود: همه مسئولان باید اثبات کنند که دارای چنین ظرفیت مقابله با فسادی هستند و می‌خواهند به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی تمکین کنند.

بیگی در پاسخ به این سوال که آیا در جریان استیضاح وزیر صمت و حواشی که به دنبال داشت، مردم تضادی میان استیضاح و بیانات امام خامنه‌ای دیدند؟ تصریح کرد: این دو موضوع هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند و استیضاح وزیر صمت خدشه‌ای به همدلی و همکاری که معظم‌له بر آن تأکید داشتند، وارد نمی‌کند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: قطعاً رهبر معظم انقلاب اسلامی خواستار این مهم هستند که ساحت مجلس و دولت مبرا از پیرایه‌هایی باشد که منجر به ناامیدی مردم می‌شود.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار