کد خبر: ۱۰۲۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تخصیص اعتبارات ۲۰ میلیارد تومانی جهت ساماندهی، آزادسازی و لایه‌روبی رودخانه‌های خطرپذیر خبر داد.
تخصیص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای آزادسازی و لایه‌روبی رودخانه‌های اصفهان

به گزارش آرانیوز از اصفهان، منصور شیشه‌فروش شامگاه گذشته در جمع خبرنگاران از تخصص یافتن اعتبارات 20 میلیارد تومانی جهت طرح ساماندهی، آزادسازی و لایه‌روبی رودخانه‌های استان خبر داده و اظهار داشت: قرار است که امسال 45 کیلومتر از رودخانه‌های استان لایه‌روبی شوند و مطالعات آنها انجام شده است و علاوه بر این 40 هکتار از تصرفات اراضی مسیر رودخانه‌ها آزادسازی خواهد شد.

وی افزود: همچنین مطالعات حریم‌ بستر 150 کیلومتر از رودخانه‌های سیل‌خیر استان در دستور کار قرار گرفته و تیم‌های مختلفی در این مناطق حضور دارند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بستر حدود 60 کیلومتر از رودخانه‌های استان جهت مشخص شدن و رعایت محدوده حریم آنها نشانه‌گذاری شده و همچنین حدود 100 نفر از عوامل آب منطقه‌ای استان در قالب 27 تیم جهت حفاظت از رودخانه‌ها در سطح استان مستقر شده‌اند.

وی اضافه کرد: شرکت‌ آب منطقه‌ای و سایر بخش‌های مرتبط با توجه به نتایج مطالعات انجام شده، امسال اعتبارات 20 میلیارد تومانی را پیش‌بینی کرده‌اند تا طرح ساماندهی، آزادسازی و لایه‌روبی رودخانه‌های رودخانه‌های خطرپذیر استان اجرایی شود‌.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار