کد خبر: ۱۰۲۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
معاون استاندار مازندران:
ساری-معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، مدیریت طرح های فرهنگی در سواحل دریا را رویکرد محوری دولت برشمرد وگفت: طرح های دریا در ۵۲ نقطه ساحلی اجرا می شود.
 
۵۲ طرح دریا در ساحل مازندران اجرا می شود
به گزارش آرانیوز ، روح الله سلگی صبح شنبه در جلصه ستاد طرح دریای استان با اشاره به مشکلات فرهنگی در سواحل گفت: با دستور وزیر کشور استانداران شمالی برنامه مدون فرهنگی در سواحل دریا را تدوین و ارائه کردند.
 
وی افزود: بحث مدیریت فرهنگی در سواحل ازدغدغه های جدی دولت سیزدهم است.
این مسئول فرهنگی و اجتماعی خاطر نشان کرد: تابستان امسال ۵۲ طرح دریای جداگانه برای بانوان و آقایان در مازندران اجرایی خواهد شد.
وی مسائل فرهنگی در سواحل دریا را حائز اهمیت دانست وافزود: با همکاری دولت و سازمان اجتماعی کشور برای اولین بار امسال اعتبارات ملی برای مسائل فرهنگی دریا اختصاص یافته است.
 
سلگی با اشاره به ورود جدی استانداران شمالی به مقوله فرهنگی در سواحل اظهار کرد: مدیریت فرهنگی در سواحل نیازمند وحدت رویه دستگاه‌های دولتی و تعامل بخش خصوصی است.
معاون استاندار مازندران افزود: تابستان امسال با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی و نظارت فرمانداران طرح‌های ویژه فرهنگی در سواحل استان مازندران اجرا خواهد شد.
 
وی با اشاره به مشکل عدم حضور دائمی ناجیان غریق در دریا افزود: با تدبیر دولت سیزدهم برای اولین بار حقوق معوقه ناجیان غریق در طرح‌های دریای مازندران پرداخت شد ودر این زمینه مشکلی وجود ندارد.
 
سلگی با مهم دانستن کارهای زیربنایی در سواحل افزود: بهره برداری فصلی از طرح‌های دریا سرمایه گذاری در سواحل دریا را با چالش مواجه کرد.
این مسئول تصریح کرد: با عزم قاطع دولت سیزدهم ساماندهی سواحل دریای مازندران خاتمه خواهد یافت.
 
معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران گفت: رویکرد مردمی برنامه‌های فرهنگی در سواحل سیاست محوری است.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار