کد خبر: ۱۰۲۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، درباره مهمترین برنامه‌های روز معلم در استان گفت: ۶۳ معلم نمونه استان در همایشی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

۶۳ معلم نمونه استان سمنان تجلیل می‌شوند

عادل خالقی ثمرین در گفتگو با آرانیوز ضمن بیان اینکه ۲۱ عنوان برنامه در کمیته گرامی داشت مقام معلم در سراسر استان سمنان برنامه‌ریزی شده است، تاکید کرد: شورای آموزش و پرورش با حضور مسئولان استانی و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی نیز برنامه‌های فرا آموزش و پرورشی را ویژه این ایام تدارک دیده‌اند.

وی با بیان اینکه حضور مدیران کل در مدارس و بازدید از مدارس و دعوت از معلمان برای تجلیل از آنها یکی از برنامه‌های فرا آموزش و پرورشی در روز معلم است، بیان داشت: ادارات کل دستگاه‌های اجرایی تلاش کنند تا در شهرستان‌ها نیز برنامه‌های متناظر با مرکز استان برنامه‌ریزی و اجرا شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، با بیان اینکه حضور در مدارس و تقدیر از معلمان از برنامه‌هایی است که ادارات کل دستگاه‌های اجرایی استان برنامه‌ریزی کرده‌اند، گفت: پیشنهاد شده تا مدیران کل بومی در مدارسی که خودشان درس خوانده‌اند حاضر شده و از معلمان همان دوران خودشان نیز تقدیر کنند و به تناسب این اقدام در شهرستان‌ها نیز صورت گیرد.

خالقی با بیان اینکه مراسم مرکزی و محوری روز معلم قرار است ۱۸ اردیبهشت ماه در سمنان برگزار شد، گفت: ۶۳ معلم نمونه استانی در این همایش بزرگ معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه در این همایش محوری و بزرگ سه نفر از معلمان برگزیده استانی نیز به بیان دیدگاه‌هایشان می‌پردازند، گفت: هدف از این برنامه محوری، ارج نهادن به مقام معلم است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار