کد خبر: ۱۰۲۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری البرز:
کرج- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز اداره‌کل جهاد کشاورزی استان را ملزم کرد با همکای شهرداری کرج نسبت به جانمایی و معرفی مرکزی جهت احداث عرضه دام زنده اقدام کند.

جهاد کشاورزی البرز ملزم به معرفی مرکز احداث عرضه دام زنده شد

به گزارش آرانیوز، سیف‌الله اسداللهی صبح دوشنبه در جلسه بررسی راهکارهای احداث مرکز عرضه دام زنده با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار شد، اظهار داشت: احداث و راه اندازی مراکز عمده خدمات مختلف از جمله مرکز عرضه دام زنده، مرکز خرید و فروش خودرو و خدمات خودرویی و … همواره مورد تاکید استاندار البرز بوده است اما تاکنون اقدام مثبت و سازنده‌ای در این زمینه صورت نگرفته است.

وی افزود: استان البرز با توجه به ظرفیت‌های تولیدی، اقتصادی و صادراتی که دارد می‌تواند استان موفقی در حوزه بهبود و رونق شرایط اقتصادی استان و کشور باشد که باید بیش از پیش مورد توجه دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی استان باید با نگرش متفاوتی نسبت به حوزه صدور مجوز و تسهیل در امور سرمایه گذاری وارد میدان شوند، خاطر نشان کرد: از تمامی دستگاه‌های مرتبط با تسهیل در فرآیند صدور مجوز انتظار می‌رود راه را برای سرمایه گذاری‌های جدید باز کرده و موانع موجود را برطرف کنند.

اسداللهی تصریح کرد: در این راستا اگر قوانین و مقررات فعلی موجب پیچیدگی فرآیند تولید می‌شود پیشنهادات خود برای اصلاح قوانین ارائه کنند تا به معنای واقعی کلمه قادر به تحقق شعار سال در راستای مهار تورم و رشد تولید باشیم.

گفتنی است در ادامه این نشست هر یک از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به تشریح موانع و راهکارهای موجود پرداختند و در نهایت مقرر شد جهاد کشاورزی پیشنهادات خود در مورد استفاده بهینه از اراضی در خصوص احداث مرکز عرضه دام زنده را با رعایت موازین و مقررات بهداشتی ارائه کرده و با همکاری شرکت آب منطقه‌ای و امور اراضی عرضه دام زنده را ساماندهی و مراکز غیرمجاز را جمع آوری کنند.

همچنین مقرر شد جهت سهولت در دسترسی شهروندان، شهرداری کرج نیز اماکن مناسب به منظور مرکز عرضه دام را با همکاری اداره کل دامپزشکی و محیط زیست شناسایی و به استانداری اعلام نماید.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار