کد خبر: ۱۰۲۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
حجت الاسلام «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی به همراه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، از واحد های تولیدی و صنعتی بجنورد بازدید کردند.

بازدید نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی از واحد های تولیدی و صنعتیبه گزارش آرانیوز از بجنورد، حجت الاسلام «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی و جمعی دیگر از مسئولین امروز از واحدهای تولیدی و صنعتی به منظور رفع موانع تولید بازدید کردند.

حجت الاسلام «رضا نوری» نماینده ولی فقیه خراسان شمالی درحاشیه این بازدید گفت: بازدید از واحد‌های تولیدی و صنعتی با هدف حل موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و رونق اقتصادی منطقه انجام می‌شود.

حجت الاسلام «نوری» هدف از این بازدیدها را شناسایی نقاط ضعف و قوت واحدهای تولیدی و رفع موانع تولید در واحدها دانست و افزود: با شناسایی نقاط ضعف و قوت صنایع خراسان شمالی و اطلاع از آخرین وضعیت واحدهای تولیدی، می‌توان مشکلات این بخش را حل و به تقویت فعالان حوزه تولید کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی و تولیدی استان توانسته‌اند با تلاش شبانه‌روزی و ایجاد تحول کمی و کیفی در عرصه تولید، موجب خودکفایی اقتصادی در بسیاری از حوزه‌ها شوند.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار