کد خبر: ۱۰۲۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱
رئیس کل دادگستری آذربایجان‌ غربی گفت: زمینه اشتغال ۵ هزار نیروی کار با راه‌اندازی اولین شهرک مبل پلیمری خاورمیانه در خوی فراهم می‌شود.
راه‌اندازی اولین شهرک مبل پلیمری خاورمیانه زمینه اشتغال ۵ هزار نفر را فراهم می‌کند-

به گزارش آرانیوز از ارومیه، به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌ غربی، ناصر عتباتی عصر سه‌شنبه در جریان سفر به شهرستان خوی، در بازدید از محدوده احداث اولین شهرک مبل پلیمری خاورمیانه که توسط بخش خصوصی و با سرمایه‌ای بالغ بر 350 میلیارد تومان در حال احداث است، اظهار داشت: با تکمیل این پروژه که با ورود دستگاه قضایی آذربایجان‌ غربی و حل مشکل سرمایه‌گذاری خارجی در حال اجرا است، زمینه اشتغال 5 هزار نفر فراهم می‌شود.

وی افزود: حمایت از مجوزهای قانونی که توسط دولت جمهوری اسلامی ایران صادر می‌شود، وظیفه همه نهادها و ارگان‌ها است، زیرا در صدور مجوز از تمامی ارگان‌های استعلام‌های قانونی و نظرات فنی و کارشناسی اخذ شده و اگر افرادی مدعی هستند که در صدور مجوزها حق و حقوقشان مورد توجه قرار نگرفته، باید از طریق مجاری قانونی اقدام کنند و از اعمال خودسرانه اجتناب کنند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌ غربی، عنوان کرد: سرمایه‌گذاران این شهرک باید متعهد شوند که برای تامین نیروی انسانی در وهله اول از اهالی ایواوغلی و خوی و سپس از اهالی سایر مناطق استفاده کنند.

 

عتباتی، در این بازدید دستور انجام برخی استعلامات از ادارات متولی و همچنین طرح مشکلات باقی‌مانده در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان در نزدیکترین زمان ممکن را صادر کرد.

وی ضمن تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران خارجی که ارز قابل توجهی را وارد چرخه اقتصادی کشور می‌کنند، گفت: باید از این سرمایه‌گذاران حمایت کرد تا تولید در کشور رشد کرده و متعالی شود.

انتهای پیام/

 
برچسب ها: آذربایجان غربی
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار