کد خبر: ۱۰۲۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
زاهدان- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان وبلوچستان از صدور دستور ویژه فرمانده انتظامی استان برای بررسی حادثه تصادف فوتی دو موتور سیکلت سوار در حوالی میدان منابع طبیعی فنوج خبر داد.

دستور ویژه فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان برای بررسی حادثه فنوج

به گزارش آرانیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی رحیمی در بیان جزئیات این خبر گفت: غروب پنجم اردیبهشت ماه به دنبال برخورد دو دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر در حوالی میدان منابع طبیعی شهرستان فنوج که منجر به فوت یک نفر و مجروحیت دو نفر دیگر شد، گشت پلیس در محل حادثه حاضر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با حضور مأموران پلیس در صحنه، عده‌ای با طرح شائبه بروز حادثه بر اثر برخورد خودروی انتظامی با موتورسیکلت سواران جو را متشنج کردند.

رحیمی افزود: برابر دستور سردار جلیلیان به منظور بررسی نقش یا عدم نقش مأموران در بروز این حادثه تیم‌هایی از کارشناسان انتظامی استان مأمور به رسیدگی به حادثه و اعزام شده که در اسرع وقت نتیجه را اعلام و در صورت تقصیر مأموران با آنان طبق مقررات و قوانین برخورد خواهد شد.

وی در پایان با توجه به برخی اقدامات اعتراضی تعدادی از بستگان صدمه دیدگان حادثه در مقابل یکی از مقرهای انتظامی، اوضاع کنونی را آرام و عادی اعلام کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار