کد خبر: ۱۰۲۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸
امسال؛
یزد- مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد در مورد اعتبار آسفالت این منطقه گفت: برای سال جاری ۶۵ میلیارد ریال بودجه برای آسفالت معابر بافت تاریخی یزد اختصاص داده شده است.

۶۵ میلیارد ریال به آسفالت معابر بافت تاریخی یزد اختصاص یافت
به گزارش آرانیوز علیرضا نقوی روز سه شنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با بیان اینکه اجرای پروژه در بافت تاریخی باید متناسب با استانداردهای مشخص شده در این مناطق باشد، اظهار داشت: بافت‌ تاریخی یزد دارای هویت منحصر به فردی است که باید هر اقدامی متناسب با آن انجام شود.

مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد عنوان کرد: تلاش شده در هر بخش این منطقه که قرار است عملیات عمرانی انجام شود، دقت لازم در تناسب آن با شرایط بافت و منطقه در نظر گرفته شود.

نقوی، بخشی از اقدامات صورت گرفته در بافت تاریخی یزد را پروژه‌های آسفالت خیابان‌ها و معابر دانست و عنوان کرد: کف سازی بافت تاریخی به نسبت دیگر نقاط شهر تفاوت‌هایی دارد و در برخی از معابر از سنگ فرش و برخی دیگر از آسفالت استفاده شده است.

وی در مورد آسفالت معابر منطقه بافت تاریخی در سال گذشته افزود: سال گذشته اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته و اعتبار مناسبی نیز در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد، اعتبارات در نظر گرفته شده برای اجرای آسفالت توسط منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد را ۳۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این میزان اعتبار جدای از پروژه‌هایی است که توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری یزد اجرا شده است.

نقوی افزود: با اعتبار ذکر شده، در مجموع ۶ هزار متر مربع از سوی شهرداری منطقه بافت تاریخی در این حوزه آسفالت و لکه‌گیری انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری یزد هم ۸ هزار متر زیرسازی و روکش آسفالت در منطقه انجام داده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار