کد خبر: ۱۰۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان از صدور دستور ویژه فرمانده انتظامی استان برای بررسی حادثه تصادف فوتی ۲ راکب موتورسیکلت در حوالی میدان «منابع طبیعی» شهرستان فنوج خبر داد.
دستور ویژه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان برای بررسی حادثه شهرستان فنوج

به گزارش آرانیوز از زاهدان، سرهنگ علی رحیمی اظهار داشت: غروب مورخه پنجم اردیبهشت ماه به دنبال برخورد دو دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر در حوالی میدان منابع طبیعی شهرستان فنوج برخورد که منجر به فوت یک نفر و مجروحیت دو نفر دیگر شد که گشت پلیس نیز در محل حادثه حاضر شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با حضور ماموران پلیس در صحنه، عده ای با طرح شائبه بروز حادثه بر اثر برخورد خودروی انتظامی با موتورسیکلت سواران جو را متشنج نمودند.

سرهنگ رحیمی گفت: برابر دستور سردار جلیلیان به منظور بررسی نقش یا عدم نقش ماموران در بروز این حادثه تیم هایی از کارشناسان انتظامی استان مامور به رسیدگی به حادثه و اعزام شده که در اسرع وقت نتیجه را اعلام و در صورت تقصیر ماموران با آنان طبق مقررات و قوانین برخورد خواهد.

سرهنگ رحیمی با توجه به برخی اقدامات اعتراضی تعدادی از بستگان صدمه دیدگان حادثه در مقابل یکی از مقرهای انتظامی، اوضاع کنونی را آرام و عادی اعلام کرد.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها