کد خبر: ۱۰۲۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵
مدیر مخابرات منطقه کردستان:
بیجار- مدیرمخابرات منطقه کردستان گفت: در راستای ارتقا و بهبود عملکرد سرویس ADSL، پهنای باند اینترنت در ۱۱ روستای شهرستان بیجار از ۱۰۰ مگابیت به ۱G افزایش یافت.

پهنای باند اینترنت در ۱۱ روستای شهرستان بیجار افزایش یافت
به گزارش آرانیوز به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت اظهار کرد: روستاهای بهره مند در این پروژه جعفر آباد، کچه گنبد، میدان مظفرخان، آغبلاغ طغامین، حسین آباد سیاه منصور، دوسر، خرم آباد، ندری، چشمه منتش، توپ آغاج و کلوچه هستند.

وی افزود: با تحقق این پروژه در نقاط مذکور شرایط لازم در راستای کاهش ترافیک شبکه، ارتقا سرعت دسترسی به فضای مجازی و سرویس‌های آنلاین، انتقال پیام با سرعت بالاتر، توسعه و تقویت کسب و کارهای اینترنتی و کاهش تردد روستانشینان به شهرها برای انجام برخی از کارهای اداری فراهم شده است.

مدیرمخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه در حال حاضر از ۲۲۹ روستای دارای سکنه در شهرستان بیجار ۲۱۸ روستا دارای ارتباط مخابراتی هستند، گفت: از ۶ هزار و ۹۵۰ پورت ADSL واگذار شده در شهرستان بیجار، ۲ هزار و ۴۶۵ پورت آن به مشتریان ساکن در نقاط روستایی واگذار شده است.

وی یادآور شد: توسعه و ارتقای بسترهای مخابراتی در دیگر روستاهای شهرستان بیجار در دستور کار قرار دارد که بر اساس برنامه ریزی های کارشناسی شده محقق خواهند شد.

حکمت ادامه داد: این مجموعه با خرید و تأمین تجهیزات لازم از تولید کنندگان داخلی صنعت مخابرات حمایت کرده و همگام با این امر استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و پتانسل‌های موجود برای اجرای پروژه‌های توسعه‌ای در راستای صرفه جویی در منابع را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده

است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار