کد خبر: ۱۰۲۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
شهردار تبریز:
تبریز- شهردار تبریز گفت: پیشرفت عملیات عمرانی ساماندهی مقبره الشعرا به ۷۰ درصد رسید.

پیشرفت عملیات عمرانی ساماندهی مقبره الشعرا به ۷۰ درصد رسید

به گزارش آرانیوز ، یعقوب هوشیار از اختصاص روزهای دوشنبه هر هفته برای پیگیری مستمر آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی خبر داد و گفت: مدیریت شهری در سال‌جاری با عزم راسخ، پیگیر اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهری است.

شهردار تبریز اظهار کرد: روزهای دوشنبه هر هفته برای پیگیری مستمر روند اجرای عملیات عمرانی در حال اجرای موجود در شهر اختصاص دادیم چرا که معتقدیم اتمام پروژه‌های نیمه تمام یکی از مؤثرترین عوامل گره گشایی از مشکلات شهری است.

هوشیار با اشاره به ساماندهی صفه جنوبی پروژه مقبر ه الشعرا از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی کل پروژه خبر داد و افزود: صفه جنوبی این پروژه با دو هزار و ۵۰۰ متر مربع مساحت در حال اجرا است و پروژه صفه شمالی مقبره الشعرا با هشت هزار و ۵۰۰ متر مربع مساحت پایان یافته است.

وی بابیان اینکه سال گذشته ۲۵۰ میلیارد ریال برای ساماندهی صفه شمالی مقبره الشعرا هزینه شده است، خاطر نشان کرد: صفه جنوبی مقبره الشعرا با ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه توسط شهرداری تبریز در حال اجرا می‌باشد و با بهره برداری از پروژه، این مکان تاریخی و فرهنگی از گردشگران خارجی و داخلی میزبانی خواهد کرد.

وی همچنین در حاشیه بازدید از ساختمان اداری منطقه ۵ با بیان اینکه این پروژه ۷۵ پیشرفت فیزیکی دارد گفت: تسریع اجرای پروژه‌های عمرانی نیمه تمام در اولویت مجموعه شهرداری تبریز قرار دارد.

وی خاطر نشان ساخت این ساختمان در پنج طبقه طراحی شده که هر طبقه ۱۲۰۰ متر مربع زیربنا دارد.

شهردار تبریز به همراه معاون فنی عمرانی و چند تن از مدیران مناطق امروز از پروژه‌های مقبره الشعرا، مسیرگشایی علی بقال، ساختمان اداری منطقه ۵ و اتوبان ولایت بازدید به عمل آورد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار