کد خبر: ۱۰۲۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
علاقه‌مندان به موزه و آثار تاریخی می‌توانند در روز چهارشنبه ششم اردیبهشت‌ماه «روز سنندج» به‌ صورت رایگان از موزه‌های سطح شهر سنندج بازدید کنند.
بازدید از موزه‌‌ها و اماکن تاریخی سنندج رایگان شد

منصور مهرزاد در گفت‌وگو با آرانیوز در سنندج، با بیان اینکه بازدید از موزه‌‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج رایگان شده است، اظهار داشت: علاقه‌مندان به موزه و آثار تاریخی می‌توانند در روز چهارشنبه ششم اردیبهشت‌ماه «روز سنندج» به‌ صورت رایگان از موزه‌های سطح شهر بازدید کنند.

وی گفت: گرامیداشت ششم اردیبهشت، به‌ عنوان سال‌روز نام‌گذاری سنندج در تقویم سالانه کردستان با یادآوری شکوه گذشته، میراثی ماندگار برای آیندگان است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان عنوان کرد: در این روز فرهنگی، موزه مردم‌شناسی خانه کرد (عمارت آصف)، موزه باستان‌شناسی سنندج(عمارت ملالطف‌‌الله) و کاخ‌موزه خسروآباد از ساعت 9 صبح تا 8 شب به‌صورت رایگان میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

مهرزاد با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی به‌مناسبت این روز در سنندج برگزار می‌شود، افزود برنامه‌های شاد و متنوع موسیقی، نمایش و برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی، حاصل ذوق و هنر زنان خودسرپرست استان در خانه کُرد از جمله برنامه‌هایی است که با همکاری شهرداری سنندج در این روز اجرا می‌شود.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار