کد خبر: ۱۰۲۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران:
ساری- مدیرکل کتابخاننه های عمومی مازندران از پذیرش و عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی در مدت برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی استان خبر داد.

کتابخانه های مازندران در نمایشگاه کتاب رایگان عضویت می پذیرد

به گزارش آرانیوز  انسیه مهدیان پور پیش ازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: علاقمندان کتاب می‌توانند به صورت رایگان عضو کتابخانه‌های عمومی استان مازندران شوند.

وی با اشاره به اینکه زمینه‌ای ایجاد کردیم که متقاضیان حضور در جشنواره کتابخوانی رضوی از این ظرفیت استفاده کنند، تصریح کرد: زمینه‌ای فراهم کردیم که کودکان و نوجوانان در این جشنواره به صورت آنلاین شرکت کنند و سامانه‌ای تحت همین عنوان فعال شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران خاطرنشان کرد: دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه السلام، به میزبانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود.

مهدیان پور ادامه داد: اشاعه و ترویج فرهنگ و معارف ائمه معصومین علیهم السلام و آموزه‌های آن به ویژه فرهنگ منوّر رضوی، گسترش فعالیت‌های کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره پاک ائمه معصومین علیهم السلام به‌ویژه حضرت امام رضا علیه السلام، شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت علیهم السلام از طریق انتشار گسترده این آثار و اعتلای فرهنگ ایرانی متکی به فرهنگ دینی از اهداف این جشنواره در دوازدهمین دوره برگزاری است.

گفتنی است: نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی استان مازندران به مدت پنج روز در سالن هراتی ادراه کل فرهنک و ارشاد اسلامی مازندران دایر و تا ۳۱ فروردین ماه برپا است. این نمایشگاه در دو شیفت کاری صبح و عصر آماده ارائه خدمات به علاقمندان به کتاب و محصولات فرهنگی است.

عرضه جدیدترین محصولات فرهنگی و دینی، حوزه نشر و اجرای برنامه‌های و رویدادهای متنوع فرهنگی و هنری از جمله برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار