کد خبر: ۱۰۲۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
در ایام نوروز صورت گرفت؛
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی از ورود بیش از ۸ میلیون شماره تلفن همراه دیگر استان ها (غیربومی) در حد فاصله ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین به استان خراسان رضوی خبر داد.

ورود بیش از ۸ میلیون شماره همراه دیگر استان ها به خراسان رضوی

به گزارش آرانیوز به نقل از اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی، علی دلگیر مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی ، با بیان این که امسال سفرهای نوروزی از نیمه اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز شد، گفت: در بازه زمانی ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ بیش از هشت میلیون شماره غیر بومی به استان خراسان رضوی وارد شد که در این بازه زمانی بیشترین مقدار ورودی مسافر به استان خراسان رضوی در روز ۲۹ اسفند ماه و با عدد ۱.۰۵۴.۸۴۱ نفر به ثبت رسیده است که درمدت زمان یک ماهه سفرهای نوروزی با تمهیدات اتخاذ شده و پیش بینی های به عمل آمده بدون تداخل، قطعی و افت کیفیت، از خدمات پیشرفته ارتباطی بهره مند شدند.

وی درباره پیک ترافیک پهنای باند اپراتورهای همراه در این روزها افزود: بیشترین ترافیک پهنای باند مصرفی دیتای اپراتور ایرانسل مربوط به ساعت ۰:۰۲ بامداد روز دوم فروردین ماه بود که معادل ۱۳۳.۵۸ گیگا بیت بر ثانیه به ثبت رسید. همچنین بیشترین ترافیک پهنای باند مصرفی دیتای اپراتورهمراه اول نیز در ساعت ۱:۲۰ بامداد روز هشتم فروردین با رقم ۱۱۱.۵۵ مگابیت بر ثانیه رقم خورد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی با اشاره به انجام پروژه های کم نظیر و متعدد ارتباطی در مدت زمان کوتاه در سال گذشته به منظور میزبانی شایسته از زائرین امام رئوف خاطرنشان کرد: برآیند حاصل از این فعالیت ها، پایداری کامل شبکه ارتباطی استان و حرم مطهر رضوی در ایام تعطیلات نوروز وعلی الخصوص در زمان های اوج بار ترافیکی بود.

وی افزود: قطع به یقین پروژه های پیشران ارتباطی استان متوقف نخواهند شد و بنا داریم امسال با برنامه ریزی های دقیق و انجام پروژه های مدون، کیفیت پوشش ارتباطی استان و حرم مطهررضوی را بیش از پیش افزایش دهیم تا زائرین، مجاورین و میهمانان دیار خراسان، طعم شیرین فناوری را به گونه ای کامل و بدون مشکل بچشند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار