کد خبر: ۱۰۲۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اعلام کرد
اسماعیلی، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، از احتمال ادغام لایحه دولت با طرح کمیسیون اجتماعی برای تعطیلی پنجشنبه‌ها و شنبه‌ها در سراسر کشور خبر داد.

احتمال ادغام لایحه دولت با طرح کمیسیون اجتماعی برای تعطیلی ۲ روز هفته

به گزارش آرانیوز به نقل از خانه ملت، ولی اسماعیلی، در تشریح جزییات لایحه ساماندهی تعطیلات با تعطیلی سراسری پنجشنبه ها و روند بررسی آن در مجلس، گفت: ساماندهی تعطیلات با تعطیلی سراسری پنجشنبه‌ها در قالب لایحه دولت ارائه شده است و این هفته تحت عنوان اصلاح ماده۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری در دستورکار کمیسیون اجتماعی مجلس قرار گرفته است.

نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: البته ما نیز در کمیسیون اجتماعی مجلس بررسی طرحی با عنوان تعطیلی پنج‌شنبه‌ها و شنبه‌ها را در دستورکار داریم که لازم است بررسی کنیم تا در صورت امکان این طرح و لایحه را ادغام کرده و در قالب لایحه‌محور پیگیری کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: دلیل دولت برای تعطیلی پنج‌شنبه‌ها به این صورت در لایحه آمده است که به خارج از تهران یعنی سایر استان‌ها و شهرستان‌ها هم تعمیم داده شود، ضمن اینکه ما نیز در کمیسیون در نظر داریم تعطیلی دو روزه هفته با هدف استحکام بنیان خانواده‌ها و افزایش اوقات فراغت به منظور آرامش ذهنی و روانی و افزایش زمان بیشتری برای در کنار خانواده بودن انجام شود تا کارکنان بتوانند در ۵ روز کاری بهتر و با کیفیت بالاتری به ارائه خدمات به مردم بپردازند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم‌اکنون این لایحه به مجلس تقدیم شده و به کمیسیون اجتماعی ارسال شده است و ما سعی می‌کنیم این هفته لایحه مذکور را همزمان با طرح تعطیلی دو روز پنجشنبه و شنبه در هفته مورد بررسی قرار دهیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار