کد خبر: ۱۰۱۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به خاطر برگزاری راهپیمایی روز قدس مسیرها و خیابان‌های منتهی به این خیابان نادری و امام خمینی از ساعت ۵ صبح روز جمعه تا ساعت ۱۲ ظهر که زمان آغاز نماز جمعه و اتمام راهپیمایی روز جهانی قدس است، مسدود می‌شوند.
محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در قزوین اعلام شد

اسماعیل عرشیان در گفت‌وگو با آرانیوز  در قزوین از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در شهر قزوین در روز قدس (جمعه 25 فروردین) خبر داد و اظهار داشت: برای جلوگیری از ایجاد ترافیک در مسیرهای راه‌پیمایی منتهی به خیابان‌های نادری و امام‌خمینی (بازار) محدودیت‌های ترافیکی در روز جمعه اعمال خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این راستا مسیرها و خیابان‌های منتهی به این خیابان نادری و امام خمینی از ساعت 5 صبح روز جمعه تا ساعت 12 ظهر که زمان آغاز نماز جمعه و اتمام راهپیمایی روز جهانی قدس است، مسدود می‌شوند و این محدودیت تا پایان مراسم روز قدس ادامه دارد. بنابراین شهروندان قزوینی باید با آگاهی از این محدودیت‌ها مسیرهای تردد خود را مدیریت کنند.

عرشیان همچنین از پیش‌بینی تعدادی اتوبوس و ون برای جابه‌جایی شهروندان قزوینی و رساندن آنها به مسیرهای راهپیمایی خبر داد و گفت: در این راستا اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی شهرداری از ساعت 8 صبح در نقاط مختلف شهر قزوین مستقر می شوند و آماده انتقال راهپیمایان به مبدأ مسیر راهپیمایی یعنی میدان میرعماد هستند.

 

وی اضافه کرد: همچنین جلسه هماهنگی حمل‌ونقل و ترافیک ویژه راهپیمایی روز قدس را امروز برگزار کردیم و در این جلسه محل‌هایی مانند پارکینگ‌های اطراف سبزه میدان را برای پارک خودروها در اطراف مسیر راهپیمایی مشخص کردیم. در ضمن در این جلسه درباره تمهیدات ترافیکی روز عید سعید فطر هم تصمیماتی گرفته شد که در ادامه اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار