کد خبر: ۱۰۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
استاندار خراسان شمالی گفت: عملکرد بانک‌های خراسان شمالی در اعطای وام فرزندآوری قابل قبول نیست.
عملکرد بانک‌های خراسان شمالی در اعطای وام فرزندآوری قابل قبول نیست

به گزارش آرانیوز از بجنورد، محمدرضا حسین نژاد امروز در کارگروه جواتی جمعیت خراسان شمالی با اشاره به اینکه گزارش بانک‌های عامل در خصوص پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج اقناع کننده نیست، اظهار داشت: گزارش در خصوص پرداختی‌ها، مشکلات، نوع پیگیری‌ها باید توسط بانک‌ها ارائه شود تا سرگردانی زوج های جوان را دیگر شاهد نباشیم.

وی بر تسریع در تعیین تکلیف ساخت بیمارستان زنان توسط شورای اسلامی شهر بجنورد، تاکید کرد و افزود: برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تمامی ابعاد و با همراهی دستگاه‌های اجرایی استان باید اقدامات لازم را انجام داد.

استاندار خراسان شمالی گفت: ورود استانداری به بانک هایی که از پرداخت تسهیلات ممانعت می کنند انجام خواهد گرفت. فرهنگ‌سازی و تبلیغات برای فرزندآوری را بسیار مهم است. اهتمام مدیران استان در این حوزه ضروریست.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به بازدید میدانی از شهربازی بجنورد جهت ساخت بیمارستان زنان گفت: ساخت این بیمارستان خواسته زیادی نیست اما به دموکراسی و قانون اعتقاد داریم.

وی در ادامه گفت: با ساخت بیمارستان در نگین شهر دسترسی و رسیدگی راحت تر انجام خواهد گرفت ضمن آنکه تراکم بیمارستان‌ها در یک مکان به صلاح نیست بنابراین شورای اسلامی شهر بجنورد باید سریع تر تعیین تکلیف زمین را انجام داده تا بستر سازی‌های لازم در راستای فرزندآوری انجام شود.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار