کد خبر: ۱۰۱۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
مسئول عقیدتی سیاسی آنجا در فارس خبر داد؛
شیراز- مسئول هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵٩٠ برنامه طی دهه ارتش در فارس اجرا خواهد شد.

اجرای ۵٩٠ برنامه طی «دهه ارتش» در استان فارس

به گزارش آرانیوز ، حجت الاسلام والمسلمین جواد ایزدی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: دهه ارتش همزمان با سالروز شهادت صیاد شیرازی آغاز شده و برنامه‌های مختلفی برای این دهه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: غبارروبی، برپایی ایستگاه سنج سلامت عمومی، برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه کارکنان و خانواده‌های ارتش، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان، برگزاری میز خدمت، اجرای رژه خودرویی در روز ٢٩ فروردین در شیراز و کازرون تنها بخشی از برنامه‌های دهه ارتش بوده که در فارس برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های مشاوره خانواده در دهه ارتش، برگزاری یادواره صیاد شیرازی، برگزاری همایش مرتضی علی و بازدید رایگان از باغ موزه عفیف آباد به مناسبت دهه ارتش، برگزاری مسابقات هنری ویژه کارکنان و خانواده‌های آنان و اجرای گروه سرود فرزندان ارتش برخی دیگر از برنامه‌های دهه ارتش در استان فارس خواهد بود.

مسئول هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد از رونمایی از تمثال «بدایار بهبودی» به عنوان شهید شاخص ارتش خبر داد.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار