کد خبر: ۱۰۱۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
فرماندار زنجان خبرداد؛
زنجان-فرماندار زنجان گفت: طی یک و نیم سال گذشته ۵۰۰ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر هشت هزار میلیارد تومان در این شهرستان اجرایی شد که۶ هزار میلیارد تومان آن در سال ۱۴۰۱بود.

اجرای ۵۰۰ طرح عمرانی و اقتصادی در زنجان توسط دولت سیزدهم

به گزارش آرانیوز پرویز خالقی ظهر شنبه در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و شعار سال، گفت: تحقق اهداف شعار مهارتورم و رشد تولید در سایه تلاش و همراهی همه مسئولان محقق می شود.

وی افزود: خدمت‌گذاری به مردم عبادت است هر آنچه از دستمان برآمده در راستای خدمت به مردم قدم برداشته‌ایم. اگر در راستای رضایت‌مندی مردم قدم برداریم، قطعاً به اندازه آن شهر یا روستا برای خودمان ثواب و اجر اخروی خواهیم داشت.

خالقی ادامه داد: طی یک و نیم سال گذشته بیش از ۵۰۰ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر هشت هزار میلیارد تومان در این شهرستان اجرایی شد که۶ هزار میلیارد تومان آن در سال ۱۴۰۱ بود.

فرماندار زنجان با بیان اینکه کل اعتبار ابلاغی به شهرستان زنجان در سفر هئیت دولت در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال در راستای تکمیل و احداث ۶۷ پروژه عمرانی بود، گفت: پیگر برای جذب اعتبارات استانی و ملی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در سال‌جاری هستیم‌.

خالقی با اشاره به افتتاح ۸ پروژه شاخص در هفته دولت سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۳۳۷۴ میلیارد تومان، افزود: آغاز عملیات اجرایی طرح احداث کمربند شمالی شهر زنجان به طول ۲۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۷ هزار میلیارد ریال در ۵۵۰ هکتار از اراضی شمالی شهر زنجان یکی از پروژه‌های مهم استان است‌.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار