کد خبر: ۱۰۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی تبریز:
تبریز- رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد: کارشناسان این مجموعه در سال گذشته حدود ۱۴۰ هزار مأموریت انجام دادند.

اورژانس آذربایجان شرقی ۱۴۰ هزار مأموریت طی سال ۱۴۰۱ انجام داد

به گزارش آرانیوز  اصغر جعفری روحی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران اورژانس ۱۱۵ آذربایجان شرقی از مجموع مأموریت‌های یاد شده، حدود ۸۰ هزار و ۶۰۰ مأموریت را در کلانشهر تبریز و بقیه را در سایر شهرستان‌های استان به انجام رساندند.

وی اظهار کرد: در سال گذشته تعداد ۵۱ هزار و ۲۵۷ مأموریت انجام یافته غیرتصادفی و ۲۸ هزار و ۴۶۰ مأموریت مربوط به حوادث ترافیکی در سطح استان به ثبت رسیده است.

جعفری روحی با بیان اینکه در این مدت ۳۲ هزار و ۶۲۴ مصدوم و بیمار در محل حادثه درمان شدند، افزود: در طول سال گذشته ۲۹ هزار و ۳۲۵ غیرتصادفی و تعداد سه هزار و ۲۹۹ نفر مصدوم تصادفی به مراکز درمانی و بیمارستانی استان منتقل شدند.

وی ادامه داد: در گروه بیماران غیر تصادفی که از خدمات اورژانس بهره مند شدند نیز به ترتیب بیماران قلبی با تعداد پنج هزار و ۹ مورد، تنفسی سه هزار و ۶۸۲ مورد، سقوط از بلندی ۲ هزار و ۵۷۰ مورد و انواع مسمومیت‌ها ۳ هزار ۸۵۰ مورد بوده است.

رئیس اورژانس آذربایجان شرقی با بیان اینکه پارسال این مجموعه یکهزار ۳۰۵ مورد استقرار در مکان‌ها، میادین و مناسبت‌های خاص را به انجام رسانده است، گفت: در این مدت فوت ۲۸۸ نفر در محل تصادفات رانندگی توسط اورژانس ۱۱۵ به تأیید رسیده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار