کد خبر: ۱۰۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
رئیس پلیس راه گناباد خبر داد؛
گناباد ـ رئیس پلیس راه گناباد گفت: یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل سوخت قاچاق بر اثر انحراف و واژگونی دچار آتش سوزی شد که این رخداد یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.

یک کشته در آتش سوزی خودروی حامل سوخت قاچاق در گناباد

به گزارش آرانیوز، محسن زنگویی اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ که حامل سوخت گازوئیل بود، امروز در جاده گناباد به تربت حیدریه از مسیر خود منحرف و واژگون شد که بر اثر حریق به طور کامل در آتش سوخت.

رئیس پلیس راه گناباد ادامه داد: بدنبال این حادثه یک نفر در صحنه حادثه در دم فوت کرد و یک نفر دیگر به شدت مصدوم شد که به وسیله بالگرد اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی گناباد به بیمارستان علامه بهلول گنابادی انتقال یافت.

وی بیان کرد: چهار روز قبل هم خودروی پژو پارس حامل سوخت قاچاق در مسیر گناباد به قاین منحرف و واژگون شد که بر اثر حریق ناشی از آن یک نفر فوت کرد و یک نفر دیگر هم به شدت مصدوم شد.

زنگویی افزود: ۲ نفر از سرنشینان یک دستگاه خودروی حامل سوخت هم سال گذشته در این جاده بر اثر واژگونی و حریق این خودرو جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه گناباد گفت: افزایش سوانح جاده‌ای خودروهای حامل سوخت قاچاق به یک معضل اساسی در جاده‌های این شهرستان تبدیل شده است و مسؤولان ذیربط باید با حساسیت بیشتری با این معضل برخورد کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار