کد خبر: ۱۰۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
سخنگوی دانشجویان بورسیه با اشاره به جلسات نماینده دانشجویان بورسیه با رئیس سازمان دانشجویان گفت: صدیقی در جلسه با نماینده دانشجویان بورسیه از ارسال ابلاغیه‌ای به دانشگاه‌ها برای ثبت‌نام دانشجویان بورسیه درترم تحصیلی آینده خبر داد.

قول مساعد صدیقی برای ثبت‌نام دانشجویان بورسیه در دانشگاه‌‌ها

به گزارش آرانیوز، سید مجتبی حسینی سخنگوی دانشجویان بورسیه  با اشاره به آخرین وضعیت پرونده دانشجویان بورسیه اظهار داشت: نشست مشترک نماینده دانشجویان بورسیه با صدیقی رئیس سازمان دانشجویان بورسیه برای حل مشکلات این دانشجویان در حال برگزاری است و ادامه دارد.

وی ضمن مفید دانستن این جلسات ادامه داد: برگزاری این جلسات به درک بهتر مشکلات و معضلات دانشجویان بورسیه از سوی مسئولان سازمان امور دانشجویان کمک می‌کند و به نظر می‌رسد عزم مسئولان و رئیس سازمان امور دانشجویان برای از بین بردن مشکلات دانشجویان بورسیه از گذشته جدی‌تر است.

این دانشجوی بورسیه  با اشاره به برخی از بحث‌های مطرح شده بین نماینده دانشجویان بورسیه و رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: دکتر صدیقی در جلسه اخیر خود با نماینده دانشجویان بورسیه اعلام کرده است طبق ابلاغیه‌ای به دانشگاه‌های سراسر کشور اعلام کردیم برای ثبت‌نام دانشجویان بورسیه در نیم سال دوم تحصیلی دانشگاه‌ها مانع تراشی نکنند.

حسینی اضافه کرد: درباره مابقی مشکلات دانشجویان بورسیه نظیر جایابی و غیره  اقداماتی صورت گرفته که به زودی اعلام می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار