کد خبر: ۱۰۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
مدیرکل راهداری همدان خبر داد؛
همدان-مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان همدان از کاهش ۳۴ درصد تصادفات جاده‌ای و ثبت بیش از ۱۵ میلیون تردد، توسط سامانه تردد شمار موجود در محورهای مواصلاتی استان همدان خبر داد.

ثبت بیش از ۱۵ میلیون تردد در محورهای استان همدان

به گزارش  آرانیوز، صفر صادقی راد اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۲ بیش از ۱۵ میلیون و ۶۷۹ هزار تردد توسط ۸۰ سامانه تردد شمار فعال در محورهای استان همدان به ثبت رسیده است که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲ درصد و نسبت به میانگین دو سال گذشته ۳۳ درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: با آغاز موج بازگشت مسافران نوروزی روزانه بیش از یک میلیون و ۵۲۰ هزار تردد در محورهای همدان ثبت می‌شود که نسبت به مشابه سال قبل بطور میانگین ۴ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

وی افزود: در این مدت نیز بیش از ۱۳۴ هزار و ۳۶۰ نفر مسافر در قالب ۱۴ هزار و ۵۵۷ سفر به اقصی نقاط کشور جا به جا شده اند و نبست به سال گذشته ۳ درصد افزایش داشته است.

صادقی راد گفت: محورهای همدان-کرمانشاه، همدان، تهران، همدان، ملایر و همدان بیجار به ترتیب جزو پر تردد ترین محورهای استان در طول طرح نوروزی بوده اند.

وی در پایان گفت: با تلاش عوامل راهداری و سایر دستگاه‌های مرتبط ۳۴ درصد کاهش تصادفات جاده‌ای را در استان همدان شاهد بودیم، و با برنامه ریزی های انجام شده برای افزایش فرهنگ رانندگی و رفع نقاط حادثه خیز محورهای استان این روند کاهشی آمار تصادفات همچنان در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار