کد خبر: ۱۰۱۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
استاندار تهران گفت: ۲۹ هزار واحد مسکن مهر در پردیس از تعهدات دولت‌های قبلی کمتر از ۶ ماهه آینده تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد.

استاندار تهران: ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس تا ۲۰ روز آینده افتتاح می‌شود/ تکمیل ۱۹ هزار واحدها باقی‌مانده تا شهریورماه
علیرضا فخاری استاندار تهران در حاشیه بازدید از مسکن مهر پردیس در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سال نو درخصوص این بازدید اظهار کرد: امروز با حضور مسوولان شرکت عمران شهرهای جدید کشور، مسوولان ادارات خدمات رسان، مدیران شهری و شهرستانی در شهرستان پردیس حاضر شدیم.

وی با اشاره به بازدید از مساکن مهر این شهر، گفت: طی نشستی که با مدیران دستگاه‌ها داشتیم مقرر شد در سال آینده برای افتتاح پروژه های فازهای پنج، هشت، ۹ و ۱۱ شهر پردیس اقدامات لازم صورت بگیرد.

فخاری با بیان اینکه حدود ۱۰ هزار واحد در آینده‌ای بسیار نزدیک افتتاح می‌شود، ابراز کرد: ۱۰ هزار واحد از ۲۹ هزار واحد باقی مانده مساکن مهر پردیس که جز تعهدات دولت‌های گذشته بوده در آینده‌ای نزدیک و کمتر از دو برابر انگشتان دو دست افتتاح خواهد شد.

استاندار تهران افزود: طی این جلسه مقرر شد ادارات خدمات رسان در زمان باقی مانده تعهدات خود را برای تکمیل زیرساختها انجام دهند.

وی ادامه داد: ۱۹ هزار واحد باقی مانده باید تا شهریور ماه امسال تکمیل و تحویل متقاضیان شود زیرا بیش از ۸۵ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

فخاری اضافه کرد: مساکن مهر پردیس در بخش‌های زیرساختی کسری‌هایی دارند که توسط دستگاه‌های خدماتی و به واسطه اختلافات درون دستگاهی بوجود آمده که طی این جلسه مقرر شد این مشکلات مرتفع شود. 

استاندار تهران اضافه کرد: امور روبنایی مساکن مهر باید طبق برنامه زمانبندی به زودی تامین شود و مشکلی از بابت تامین مدرسه، فضای درمانی و بهداشتی، انتظامی و غیره وجود نداشته باشد.

وی تصریح کرد: رفع موانع چگونگی تامین آب شرب مساکن مهر با رعایت استانداردها مورد بررسی و هماهنگی قرار گرفت و از مسوولان مربوطه قول گرفتیم در زمان مقرر به تعهدات خود عمل کنند.

استاندار تهران افزود: بیش از یک دهه مردم در انتظار تکمیل و تحویل مساکن مهر خود بودند و امیدواریم در این دولت به سرعت این خدمات ارائه و در مقابل مردم روسفید شویم و جبران صبر و تحملشان را در زمان کوتاهی بدهیم.

وی عنوان کرد: این خدمات را شرکت عمران به عهده گرفته و باید به سرعت انجام شود و امیدواریم با همت بلند مدیر جدید و برنامه‌های خوب طی فرصت باقی مانده تعهداتشان به صورت کامل انجام شود.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار