کد خبر: ۱۰۱۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری سمنان:
سمنان- رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از ثبت بیش از ۹۰۰ هزار تردد در چهارمین روز از موج دوم سفرهای نوروزی خبر داد.

۹۰۰ هزار تردد در موج دوم سفرهای نوروزی استان سمنان ثبت شد

به گزارش آرانیوز ، محمدحسین فیروزجائیان ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان، اظهار کرد: بر اساس آمار سامانه‌های تردد شمار محورهای مواصلاتی استان تا روز هشتم فروردین ماه ۱۴۰۲ همزمان با چهارمین روز از موج دوم سفرهای نوروزی، ۹۳۳ هزار و ۵۲۹ تردد در محورهای ورودی استان سمنان ثبت شد.

وی سهم وسایل نقلیه سنگین از کل تردد در بازه طرح نوروزی را بیش از ۱۲ درصد اعلام کرد و افزود: سالانه دست‌کم ۲۰ میلیون مسافر و گردشگر از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می‌کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان سمنان بیان کرد: کنترل عبور و مرور این ترددها در محورهای مواصلاتی استان با استفاده از سیستم‌های هوشمند ITS در اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان قرار دارد.

فیروزجائیان از روند کاهشی نرخ جریان تردد در بزرگراه امام رضا (ع) خبر داد و گفت: استان سمنان از بازه ۶۰۰ کیلومتری در محور تهران-مشهد برخوردار است که در حال حاضر، ۵۶ دستگاه تردد شمار، ۵۹ سامانه ثبت تخلف و ۲۲ دستگاه دوربین نظارتی بر محورهای مواصلاتی استان کنترل دارند.

وی با بیان اینکه پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای کوهستانی استان سمنان با توجه شرایط ناپایدار جوی توصیه ما به مسافران است، ابراز کرد: مسافران حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند و قبل از شروع سفر برای کسب اطلاعات تفصیلی راه‌ها و خلاصه آخرین وضعیت جاده‌ها، با شماره ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار