کد خبر: ۱۰۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
دادستان همدان عنوان کرد:
همدان - دادستان همدان از احیای ۱۰ کارخانه و رفع موانع ۶۰ واحد تولیدی به همت دستگاه قضا خبر داد و گفت: با این اقدام از بیکاری یک‌هزار و ۲۷۴ کارگر جلوگیری شده است.

احیای ۱۰ کارخانه و رفع موانع ۶۰ واحد تولیدی در همدان

به گزارش آرانیوز حسن خانجانی با بیان اینکه تلاش برای حمایت از تولید و رفع موانع موجود بر سر راه تولیدکنندگان از تاکیدات رهبری است، اظهار کرد: در همین زمینه و به طور مستمر از واحدهای تولیدی دارای مشکل که خود متقاضی بودند بازدیدهایی در طول سال انجام شده است.

وی گفت: در این راستا بیش از ۶۰ جلسه در یک سال اخیر با تولیدکنندگان کارخانه‌های متعدد برگزار و مطابق با قانون دستوراتی در حمایت از آنان صادر شد، تا جایی که با رفع مشکلات ۶۰ واحد تولیدی از بیکاری یک‌هزار و ۲۷۵ کارگر جلوگیری به عمل آمد.

دادستان همدان عنوان کرد: عمده مشکلات مطرح شده و چالش‌های موجود بر سر راه تولید مساله معوقات بانکی بود و البته تا حدودی برخی سیاست های نادرست دولت هم در این زمینه نقش داشته است.

وی از احیای ۱۰ کارخانه با پیگیری‌های مکرر دستگاه قضایی خبر داد و تصریح کرد: تمام تلاش ما از برگزاری جلسات مشترک با تولیدکنندگان و کارآفرینان و بازدید از واحدهای تعطیل یا نیمه‌تعطیل، یافتن راهکارهای قانونی برای از بین بردن مشکلات پیش روی آنان است که تا حدود قابل قبولی هم در این زمینه به نتیجه رسیدیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار