کد خبر: ۱۰۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، گفت: مردم باید خودشان را در امنیت سهیم بدانند چرا که حجم کارهای پلیس بسیار زیاد است.

امام جمعه شیراز: مردم باید خودشان را در امنیت سهیم بدانند

به گزارش آرانیوز از شیراز، آیت الله "لطف الله دژکام" در دیدار فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک سال نو و تقدیر و تشکر از دغدغه های سردار رادان در رابطه مردم و کارکنان انتظامی، بیان کرد: در موضوع امر به معروف و نهی از منکر و به طور خاص عفاف و حجاب، همه باید نقش خود را ایفا کنند و تذکر لسانی وظیفه مجموعه انتظامی به تنهایی نیست.

وی با اشاره به گستردگی ماموریت های پلیس در جامعه و تأکید بر لزوم تناسب بین حجم ماموریت های پلیس و کارکنان انتظامی، افزود: با این حال با توکل بر خداوند متعال تامین امنیت و ارائه خدمات به مردم توسط کارکنان پلیس تاکنون به خوبی محقق شده و می شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با بیان اینکه همراهی با مجموعه انتظامی را برای خود افتخاری بزرگ می دانیم، از سردار "رهام بخش حبیبی" فرمانده انتظامی استان فارس و تلاش های شبانه روزی کارکنان انتظامی تقدیر و تشکر کرد.

کاهش دغدغه های مردم در موضوع سرقت و معتادان متجاهر از اولویت های فراجا

در ادامه فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک سال نو و ماه ضیافت الهی، گفت: در حکم رهبر معظم انقلاب "مدظله العالی" به بنده جلب رضایت خداوند و در امتداد آن جلب رضایت مردم و تلاش برای امنیت و آرامش آنان مورد تاکید ایشان قرار گرفته است.

سردار احمد رضا رادان اظهار داشت: تلاش می کنیم با مد نظر قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری "مدظله العالی" توانمندی های کارکنان انتظامی را افزایش و در راستای تامین امنیت مردم همه توان خود را به کار گیریم.

وی با اشاره به اینکه طرح جمع آوری معتادان متجاهر و مبارزه با سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، گقت: با اجرای مقتدرانه این طرح ها تلاش می کنیم دغدغه های مردم را در این دو موضوع کاهش دهیم.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تقدیر از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان فارس از مجموعه انتظامی، بیان کرد: در حق مجموعه کارکنان انتظامی دعا کنید تا بتوانند خدمت رسانی مطلوبی به مردم داشته باشند.

پایان پیام/ 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار