کد خبر: ۱۰۱۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
استاندار گیلان:
رشت- استاندار گیلان تکمیل پروژه های مهم عمرانی نیمه کاره از جمله راه آهن و آزادراه ها را اولویت اساسی در استان بیان کرد.

تکمیل راه آهن و آزادراه اولویت مهم در گیلان است

به گزارش آرانیوز به نقل از استانداری گیلان، اسدالله عباسی در شورای اداری استان اظهار کرد: راه آهن، آزاد راه ها، پل ها، آببندان ها و سردهنه ها اعم این پروژه های مهم عمرانی نیمه تمام است که اتمام آن رضایتمندی مردم و تسهیل امور را در پی دارد.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی نباید به دنبال پیمانکاران و به ویژه پیمانکاران که در لیست سیاه هستند بروند زیرا آنان فقط به فکر سو استفاده از منابع بوده و هیچ سودی برای استان گیلان در راستای تکمیل پروژه های عمرانی ندارند.

 

مهار تورم رشد تولید، شعار راهبردی

استاندار گیلان با بیان اینکه مهار تورم رشد تولید شعاری راهبردی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: سال گذشته هم سالی تلخ و شیرین برای ما بوده است، به طوری که با بحران کرونا، کمبود واکسن کرونا، آرد و نان، کمبود آب زراعی و مشکلات برق در فصل گرم تابستان مواجه بودیم ولی تمامی این مشکلات را دولت مردمی با عملکردی جهادی و انقلابی در کشور و استان گیلان با همراهی مردم پشت سر گذاشت و خللی در روند اداره کشور ایجاد نشد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در شهر مقدس مشهد در خصوص نیاز به عدم وابستگی اقتصاد به فروش نفت خام در کشور بیان کرد: عدم وابستگی به فروش نفت خام که هم مقام معظم رهبری در فرمایشاتشان و هم ریاست جمهوری به آن اشاره کردند یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های قطعی دولت مردمی است که در استان گیلان این مهم به نحو بسیار خوب و کارشناسی در حال انجام است.

استاندار گیلان ادامه داد: دولتی بودن اقتصاد مهمترین ضعف از منظر مقام معظم رهبری در کشور است زیرا برخی از شرکت‌ها بدون اثربخشی خاصی در کشور دولت هزینه دریافت می‌کنند که باید به این امر در کشور توجه جدی شده و اقتصاد را مردمی کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار