کد خبر: ۱۰۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
امام جمعه بوشهر:
بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: یک کارگروه و کار ویژه تخصصی برای تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید با هدف بهبود شرایط اقتصادی در استان بوشهر تشکیل شود.

کارگروه بهبود شرایط اقتصادی در استان بوشهر تشکیل شود

به گزارش آرانیوز، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر دوشنبه در نخستین جلسه شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: شاهد تلاش‌های گسترده استاندار و مسئولان اجرایی استان بوشهر برای توسعه و پیشرفت استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه کمک به پروردگار یعنی رعایت دیانت، حفظ دین، ایمان، تقوا الهی، اخلاق، پرهیز از گناه و تلاش برای توسعه و پیشرفت خاطرنشان کرد: تمدن آفرینی، خدمات صادقانه به مردم بر اساس عدالت، مهار تورم، رشد تولید باید با جدیت دنبال شود.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی، مجاهدت، نظارت برای خدمات‌دهی به مردم افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی شعار مهار تورم و رشد تولید را بر اساس نیاز جامعه انتخاب کردند و همه موظف هستند در تحقق این شعار تلاش جهادی کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری ادامه داد: تورم در یک جامعه به زیرساخت‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی لطمه و آسیب وارد و نارضایتی ایجاد می‌کند.

وی با تأکید بر توجه به مدیریت اقتصاد و مهار تورم گفت: مدیریت اقتصاد و مهار تورم یک منظومه جدی می‌طلبد که باید طراحی شود.

امام جمعه بوشهر با تأکید بر سرلوحه قرار دادند سخنان رئیس جمهور در گردهمایی با استانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: یکی از عوامل مهم مهار تورم، رشد تولید با کیفیت و استاندارد است و در این راستا مردمی سازی اقتصاد و مشارکت بخش خصوصی در طرح‌های اقتصادی یک ضرورت است.

وی توجه به تولید صنایع استراتژیک را یک ضرورت دانست و بیان کرد: تولید استراتژیک از جمله صنایع پایین دستی نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع فرآوری محصولات کشاورزی و اقتصاد دریا محور باید در استان بوشهر توسعه یابد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر حرکت بر اساس دانش و مهارت با مجاهدت را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: رشد تولید با حرکت جهادی بر اساس ظرفیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر بهبود فضای اقتصادی جامعه را مورد اشاره قرار داد و گفت: برای تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید یک کارگروه و کار ویژه تخصصی با هدف بهبود شرایط اقتصادی در استان بوشهر تشکیل شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار