کد خبر: ۱۰۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم خبر داد؛
قم-رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم با اشاره به اجرای طرح فجر تا فطر در قم اظهار داشت:در این طرح ۳۰۰ قلم از کالاها در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان قم با تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی عرضه شده است.

عرضه کالاهای اساسی در طرح فجر تا فطر با ۲۵ درصد تخفیف در قم
به گزارش آرانیوز محمدرضا حاجی رضا ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در چند سال اخیر مسئولیت تنظیم بازار کالاها و ارزاق اساسی بر عهده سازمان جهاد کشاورزی استان قم بوده است و این سازمان رسالت تأمین امنیت غذایی را بر عهده دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم اظهار داشت: از سال گذشته با توجه به ایام نیمه شعبان و نوروز برنامه ریزی های لازم در راستای تأمین کالاهای گروه الف شامل برنج، روغن، شکر، مرغ و گوشت قرمز صورت گرفته و مشکلی در زمینه تأمین این اقلام در استان نداریم.

حاجی رضا با بیان اینکه گوشت قرمز استان با گوشت گرم تأمین می‌شود افزود: روزانه در قم بیش از هزار رأس دام کشتار می‌شود و در ایام عید نوروز نیز گوشت منجمد علاوه بر کشتار روز توزیع می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم عنوان داشت: از ابتدای فروردین ماه سال جاری بالغ بر ۱۵۵ تن گوشت قرمز در استان قم توزیع شده است.

نیاز روزانه استان قم به گوشت مرغ در حدود ۸۰ تن است

وی ادامه داد: نیاز روزانه استان قم به گوشت مرغ در حدود ۸۰ تن است که در نوروز امسال روزانه ۱۱۰ تن گوشت مرغ در سطح استان قم توزیع شده است.

حاجی رضا اظهار داشت: ۵۰ تن نیاز استان قم به مرغ در خود استان تولید می‌شود و مابقی نیز از استان‌های همجوار تامین می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم ادامه داد: ۱۰۰ تن شکر نیز برای استان قم در نظر گرفته شده که در بین مردم توزیع شده است.

وی عنوان داشت: از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تا پنجم فروردین ماه در حدود هزار تن برنج تایلندی و هندی در بین مردم توزیع شده است.

حاجی رضا با بیان اینکه دو نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در ایام نوروز در استان قم فعالیت داشتند افزود: در این نمایشگاه‌ها ارزاق اساسی با قیمت تنظیم بازار توزیع می‌شد.

وی با اشاره به اجرای طرح فجر تا فطر اظهار داشت: در این طرح در حدود ۳۰۰ قلم از کالاها در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان قم با تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی عرضه شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اشاره به تأمین میوه شب عید نیز بیان داشت: ۲۰۰ تن سیب و ۱۰۰ تن پرتقال برای تأمین نیازهای شب عید با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب در استان توزیع شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار