کد خبر: ۱۰۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
فرمانده انتظامی مشهد خبر داد؛
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: محموله ۱۰۹ کیلوگرمی تریاک پس از تعقیب و گریزی پلیسی، در این شهر توقیف شد.

کشف محموله ۱۰۹ کیلوگرمی تریاک در مشهد

به گزارش آرانیوز ، احمد نگهبان ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران کلانتری آبکوه با کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق یک محموله مواد مخدر به شهر مشهد دست یافتند و رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار خود قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: در تحقیقات فنی مشخص شد یک سوداگر مرگ که به صورت عمده در تهیه و قاچاق مواد مخدر فعالیت دارد، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را به وسیله یک دستگاه وانت پیکان از یکی از استان‌های جنوب شرق کشور بارگیری و قصد انتقال و توزیع آن در شهر مشهد را دارد.

وی گفت: مأموران کلانتری آبکوه پس از چندین روز تحقیقات سرانجام بامداد امروز به اطلاعاتی در خصوص ورود محموله قاچاق به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) دست یافتند و بلافاصله وارد عمل شدند.

نگهبان افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده به محض مشاهده خودرو مورد نظر، با علائم هشدار دهنده به راننده دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به هشدارهای مکرر متواری شد و پس از طی مسافتی پلیس این خودرو را با استفاده از قانون به کارگیری سلاح در محدوده بلوار اندیشه متوقف کرد.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: در این عملیات راننده ۳۳ ساله خودرو دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد و در بازرسی از خودرو نیز ۱۰۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار