کد خبر: ۱۰۱۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
استاندار مازندران:
نور- استاندار مازندران با اظهار این که امکانات بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) نور بسیار ضعیف و محدود است، گفت: بسیاری از امکانات و تجهیزات بیمارستان فرسوده و قدیمی است.

امکانات بیمارستان نور فرسوده و ضعیف است
به گزارش آرانیوز، سید محمود حسینی پور بعدازظهر یکشنبه در بازدید از بیمارستان نور با اشاره به این که این بیمارستان در ایام سفر به ویژه نوروز به مسافران زیادی خدمات رسانی می‌کند، ضعف امکانات و تجهیزات را از مشکلات بیان کرد و گفت: متأسفانه حتی دستگاه سی تی اسکن این بیمارستان که از امکانات اولیه و بدیهی به شمار می‌رود، قدیمی وفرسوده است.

وی با عنوان این که به رغم آن که در این بیمارستان خدمات ملی و فرامنطقه ای صورت می‌گیرد، گفت: این بیمارستان بیماران زیادی را پذیرش می‌کند که امکانات با خدمات آن همخوانی ندارد.

وی با اشاره به مصوباتی برای تأمین امکانات مورد نیاز بیمارستان گفت: همچنین تعداد تخت‌های بیمارستان پاسخگوی نیازهای منطقه نیست و ساختمان جدید در حال احداث نیز با کندی در حال پیشرفت است.

استاندار مازندران با تاکید بر رعایت عدالت خدمات در منطقه گفت: یکی از مشکلات مربوط به بیمارانی است که پزشک متخصص در بیمارستان وجود ندارد و اکنون به دلیل نبود پزشکان متخصص بیماران به سایر مراکز در دیگر شهرستان‌ها ارجاع می‌شوند.

حسینی پور گفت: در قالب مصوبه امروز یک دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان امام خمینی شهرستان نور تخصیص داده می‌شود.

وی کمبود کادر پرستاری را از دیگر مشکلات ذکر کرد و گفت: ۴۰ درصد کادر پرستاری این بیمارستان با کمبود وجود دارد و از نظر کادر متخصص و فوق تخصصی نیز کمبودهایی داریم.

استاندار مازندران یادآور شد: مقرر شد یک مرکز دیابت نیز برای ارائه خدمات به بیماران نیازمند در شهرستان دایر شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار