کد خبر: ۱۰۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
امام جمعه دماوند:
دماوند- امام جمعه دماوند بر ضرورت تشکیل کارگروه‌های تحقق شعار «مهار تورم و رشد تولید» در دماوند تاکید کرد.

کارگروه‌های تحقق شعار «مهار تورم و رشد تولید» در دماوند تشکیل شود
به گزارش آرانیوز، حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی در نخستین خطبه‌های نمازجمعه سال ۱۴۰۲ ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی خود سال ۱۴۰۲ را سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند.

امام جمعه دماوند گفت: از فرماندار و مسئولین شهرستان دماوند تقاضا داریم برای تحقق شعار سال در این منطقه کارگروه‌های خاص تشکیل دهند تا خواسته مقام معظم رهبری در دماوند عملیاتی و اجرا شود.

وی افزود: دماوند استعداد خوبی برای رشد تولیدات کشاورزی، دامداری، محصولات باغی و تولید عسل مرغوب دارد.

خطیب نماز جمعه دماوند گفت: برنامه ریزی برای تولید انبوه و ارتقای کیفیت سیب و گردو در دماوند و حمایت از باغداران بزرگ و حل مشکلات آنها باید با همت مضاعف مسئولین انجام شود.

وی بر ضرورت پیگیری ساخت و تکمیل واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی دماوند و شنیدن درد دل سرمایه‌گذاران و کارخانه داران و رفع موانع تولید تاکید کرد و بیان داشت: این موضوع باید با قوت و دلسوزی از سوی مسئولین انجام گیرد.

فتاح دماوندی گفت: با راه اندازی و فعال شدن کامل شهرک‌های صنعتی در دماوند مشکل اشتغال در این شهرستان حل خواهد شد.

وی افزود: آنقدر باید تولیدات ایران با کیفیت را زیاد کنیم که درآمد کشور از صادرات و ارزآوری تأمین شود؛ بازار ایران با ۸۵ میلیون نفر جمعیت و بازارهای کشورهای همسایه با صدها میلیون نفر متقاضی، متقاضی تولیدات غذایی، پوشاکی و صنعتی ایرانی است.

امام جمعه دماوند گفت: عامل مهار تورم، تولید انبوه، فعال‌کردن بنگاه‌های اقتصادی کوچک و بزرگ و سپردن عرضه و تقاضا به مردم است؛ همانطور که در عرصه سیاست به پشتیبانی و حمایت مردم نیاز داریم، در عرصه اقتصاد هم باید امور را به مردم واگذار کنیم و موانع را از سر راه آنها برداریم و کلید حل مشکلات کشور در دست مردم است و باید امور را به آنها واگذار کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار