کد خبر: ۱۰۱۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸
رئیس سازمان صمت گیلان:
رشت - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از اعلام نرخ اقلام پر مصرف ماه مبارک رمضان در استان خبر داد و گفت: نظارت ها در بازار گیلان بویژه ایام ماه مبارک رمضان تشدید می‌شود.

اقلام پر مصرف ماه مبارک رمضان قیمت گذاری شد

تیمور پورحیدری در گفتگو با آرانیوز ، با اشاره به ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: نظارت و کنترل قیمت‌ها در بازار گیلان بویژه در ایام ماه مبارک رمضان تشدید می‌شود.

وی از اعلام نرخ اقلام پرمصرف ماه مبارک رمضان در گیلان خبر داد و افزود: قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه ممتاز ۱۰۰ هزار تومان، درجه یک ۹۰ هزار تومان و درجه دو ۸۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به نرخ ۷ قلم از کالاهای پر مصرف خانوارهای گیلانی در ماه مبارک رمضان، بیان کرد: قیمت هر کیلوگرم آش ممتاز ۱۰۰ هزار تومان، درجه یک ۹۰ هزار تومان و درجه دو ۸۰ هزار تومان، هر کیلوگرم حلیم ممتاز ۸۰ هزار تومان و درجه یک ۷۰ هزار تومان تعیین شده است.

پورحیدری با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم شکر بسته بندی ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان و شکر فله ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است، گفت: قیمت مرغ منجمد ۴۵ هزار تومان، گوشت منجمد ۱۵۰ هزار تومان و برنج هندی ۳۵ هزار تومان مصوب شده است.

وی با تاکید بر نظارت ویژه از بازار رمضان در گیلان، افزود: قیمت هر کیلوگرم خرما در ماه مبارک رمضان با توجه به عرضه و تقاضا بین ۹۵ تا ۱۰۰ هزار تومان است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار