کد خبر: ۱۰۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۴:۳۰
استاندار گلستان:
گرگان- استاندار گلستان گفت: پروژه علاج بخشی خلیج گرگان با سرعت و جدیت دنبال شد و تا کنون بیش از ۶۵ درصد لایروبی کانال آشور به پایان رسیده است.

لایروبی کانال آشور ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش آرانیوز ، علی محمد زنگانه، استاندار گلستان شامگاه چهارشنبه با بیت مرحوم آیت الله العظمی علوی گرگانی دیدار داشت.

استاندار گلستان در این دیدار نوروزی با بیت مرجع عالیقدر تشیع مرحوم آیت الله العظمی علوی گرگانی ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کرد و گفت: یکی از دغدغه های اصلی ما خشک شدن خلیج گرگان بود و بر اساس دستور قاطع ریاست جمهور پروژه علاج بخشی با سرعت و جدیت دنبال شد و تا کنون بیش از ۶۵ درصد لایروبی کانال آشور به انجام رسیده است.

علی محمد زنگانه افزود: تلاش ما تبدیل گلستان از معبر گردشگری به مقصد گردشگری بوده و خوشبختانه امسال میزان اقامت مسافران در استان ۱۸ درصد افزایش یافته است.

وی بیان کرد: بیش از دو هزار میلیارد تومان مصوبه در حوزه راه های استان داشته ایم و تلاش می کنیم در دور دوم سفر رئیس جمهور محترم به گلستان بیش هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان دیگر هم مصوبه داشته باشیم.

زنگانه ادامه داد: با مصوبات سفر رئیس جمهور در پروژه های بیمارستانی و حوزه سلامت رشد خوبی انجام شده است.

استاندار گلستان گفت: در راستای حمایت از کشاورزان که بخش قابل توجهی از جمعیت استان هستند، قیمت خرید تضمینی گندم در سال گذشته ۲.۵ برابر رشد داشت و کلزا هم به جای قیمت هر کیلوگرم ۱۶ هزار تومان به قیمت ۲۳ هزار تومان خریداری شد.

وی عنوان کرد: قرارگاه حجاب و عفاف اجرای طرح ناظر را در دستور کار قرار داده که ۸۰ درصد اقدامات آن ایجابی و اقناعی بوده و ۲۰ درصد آن سلبی است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار