کد خبر: ۱۰۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
معاون استاندار مازندران:
عباس اباد- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با اشاره به شعار سال جاری گفت: همه دستگاه ها و مردم برای تحقق مهار تورم و رشد تولید برنامه ریزی کنند.
تمامی دستگاه ها و مردم برای تحقق شعار سال برنامه ریزی کنند
به گزارش آرانیوز، حسن خیریان پور بعدازطهر سه شنبه در بازدید از نمایشگاه صنایع دستی در سلمان شهر با بیان اینکه این استان دارای آثار تاریخی دوره‌های مختلف و جاذبه‌های طبیعی است، گفت: باید برای جذب گردشگر، درآمد زایی و اشتغال جوانان تلاش‌های بسیاری صورت گیرد.
 
خیریانپور بر جایگاه دائمی صنایع دستی شهرستان با توجه به موقعیت استراتژیک شهرستان در زمینه گردشگری تاکید کرد.
 
وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری مازندران و غرب این استان، باید برای حضور گردشگران و مسافران برنامه ریزی های مناسبی صورت گیرد.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان اینکه این استان دارای آثار تاریخی دوره‌های مختلف و جاذبه‌های طبیعی است، افزود: باید برای جذب گردشگر، درآمد زایی در استان و اشتغال جوانان تلاش‌های زیادی شود.
 
خیریانپور با اشاره به شعار سال جاری مقام معظم رهبری مهار تورم و رشد تولید، خاطرنشان کرد: همه آحاد جامعه باید برای تحقق این شعار و رفع مشکلات اقتصادی و گرانی برنامه ریزی کنند.
 
یادآور می‌شود؛ در این نمایشگاه هنرمندان در ۲۰ غرفه شامل حصیر بافی، لاکتراشی، بامبو، سفالگری، بافت‌های سنتی، عروسک‌های نمدی، لباس‌های سنتی، بدلیجات دست ساز محصولات وآثار دست ساز خود را در معرض نمایش بازدید کنندگان قرار دادند.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار