کد خبر: ۱۰۱۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: سیب و پرتقال با قیمت مناسب در ۱۴ غرفه در سطح استان قم توزیع و با توجه به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان خرما در غرفه‌های نمایشگاهی میان مردم توزیع می‌شود.
توزیع سیب و پرتقال در ۱۴ غرفه در استان قم ویژه نوروز

به گزارش آرانیوز  علی بیگی در قم، با اشاره به اقدامات جهاد کشاورزی قم برای عید نوروز، اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات مطلوب در تامین ارزاق نوروز و ماه رمضان برای شهروندان و زائران برنامه‌ریزی صورت گرفته است. 

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قم افزود: برنج، گوشت و مرغ منجمد از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان میان شهروندان در حال توزیع است.

وی بیان کرد: با توجه به همکاری که با اتاق تعاون انجام شده است در 2 نقطه شهر نمایشگاه محصولات اساسی در ایام پایانی سال برپا شده و کالای اساسی و مورد نیاز مردم در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

بیگی با اشاره به توزیع میوه نوروزی در سطح شهر گفت: سیب و پرتقال با قیمت مناسب در 14 غرفه در سطح استان قم توزیع و با توجه به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان خرما در غرفه‌های نمایشگاهی میان مردم توزیع می شود.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قم تصریح کرد: در کنار تیم‌های بازرسی اتاق اصناف مجموعه بازرسی جهاد کشاروزی استان با 15 اکیپ در ایام نوروز و تا پایان ماه رمضان بازار را کنترل می کنند.

وی ادامه داد: دو مجموعه نمایشگاهی در سطح شهر کار خود را آغاز کردند، نمایشگاه دائمی جنب استانداری و همچنین نمایشگاهی در مصلی نماز جمعه پردیسان ارزاق عمومی را در اختیار شهروندان قرار می دهند.

بیگی تصریح کرد: رایزنی‌های لازم صورت گرفته تا فروشگاه‌های تعاونی مصرف ادارات در خیابان‌های اصلی برای توزیع کالای اساسی مردم همکاری کنند.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قم خاطرنشان کرد: طرح فجر تا فطر از 12 اسفندماه آغاز و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد که سیب و پرتقال با قیمت مناسبت در 14 غرفه در سطح شهر توزیع می‌شود.

انتهای پیام/452/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار