کد خبر: ۱۰۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
استاندار مازندران از پیش‌بینی ورود ‌۲۲ میلیون مسافر نوروزی به مازندران خبر داد.
پیش‌بینی ورود ‌۲۲ میلیون مسافر نوروزی به مازندران/ احداث بزرگ‌ترین پارک جنگلی در چالوس

به گزارش آرانیوز از چالوس، سید‌محمود حسینی‌پور ‌در حاشیه افتتاح فاز نخست بزرگ‌ترین  تفرجگاه ساحلی استان مازندران در نمک‌آبرود چالوس اظهار داشت: ‌مازندران  ‌می‌تواند  در کریدور شمال و جنوب نقشی اساسی داشته باشد لذا باید در زمین توسعه گردشگری تلاش جدی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید بستر لازم را برای تعاملات گردشگری ایجاد کرد، افزود: ما در مازندران به دنبال احداث بزرگ‌ترین پارک جنگلی بانوان در کشور و حتی خاورمیانه  به وسعت 200 هکتار در ‌چالوس  با اشتغالزایی بیش از  هزار نفر از بانوان هستیم.

استمداد استاندار مازندران از دولت/ شمال ایران را ایام نوروز با مسافران تنها نگذارید

حسینی‌پور  با اشاره به اجرای طرح مولد‌سازی در کشور خاطرنشان کرد: باید دستگاه‌های دولتی مجموعه‌هایی را که مناسب گردشکری است آزاد کنند و در اختیار بخش خصوصی قرار دهند تا موضوع گردشگری با اولویت‌های اثرگذارتری در مازندران دنبال شود.

استاندار مازندران با اشاره به مسافر‌پذیر بودن مازندران در ایام تعطیلات نوروز و تابستان افزود: در داخل کشور سالانه ورود میلیون‌ها مسافر را به استان مازندران داریم که باید از آنها پذیرایی کنیم و در حال هدف‌گذاری برای مراودات اقتصادی با گردشگران بین‌المللی و کشورهای عربی هستیم.

وی یادآور شد: یکی از مهم‌ترین اهداف ما ورود گردشگران عربی به استان مازندران است چرا که به دلیل داشتن جنگل و دریا مازندران مرکز تفریحات گردشگری با ورود گردشگران خارجی است.

وی به نزدیک شدن تعطیلات نوروز و ورود مسافران به استان اشاره کرد و گفت: در نوروز امسال  پیش‌بینی می‌شود ‌22 میلیون مسافر به استان ورود داشته باشند و باید بسترهای لازم برای پذیرایی از این مسافران فراهم شود و با ایجاد تفرجگاه‌های مختلف‌ از جمله تفرجگاه بانوان  می‌توان اوقات خوبی برای مسافران ایجاد کرد.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار