کد خبر: ۱۰۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: پذیرش مسافران نوروزی در ۳۰۰ مدرسه این استان از ۲۸ اسفند با اولویت مهمانان فرهنگی آغاز می‌شود.
۳۰۰ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در استان بوشهر اختصاص یافت

به گزارش آرانیوز از بوشهر، ستاد استانی اسکان فرهنگیان بوشهر در سفرهای نوروزی صبح امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر، مدیران کل آموزش و پرورش و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر در کانون فرهنگی هنری کوثر افتتاح شد.

علی موحدی در آیین افتتاح ستاد استانی مسافران نوروزی در کانون فرهنگی تربیتی کوثر، اظهار داشت: برای میزبانی از هموطنان در ایام تعطیلات نوروز ، 300 مدرسه با 2 هزار و  225 کلاس درس آماده شده است.

وی افزود: 80 مدرسه با 500 کلاس نیز به صورت ذخیره برنامه‌ریزی شده تا در شرایط نیاز، به مسافران خدمات ارائه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه اولویت ارائه خدمات در ستادهای اسکان، با همکاران فرهنگی است، خاطرنشان کرد: در صورت وجود ظرفیت خالی در مدارس، سایر کارمندان و اقشار مختلف نیز پذیرش می‌شوند.

موحدی اضافه کرد: پذیرش از طریق مراجعه حضوری در ستادهای اسکان در همه شهرستان‌ها و مناطق استان و یا اینترنتی به نشانی eskan.medu.ie امکان‌پذیر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: 715 نفر از فرهنگیان استان به صورت جهادی و شبانه‌روزی در ایام نوروز، در ستادهای اسکان در همه شهرستان‌ها و مناطق مشغول فعالیت هستند.

موحدی یادآور شد: در نوروز گذشته 151 هزار و 200 نفر با 31 هزار و 512 خانوار در ستادهای اسکان پذیرش شده بودند که پیش‌بینی می‌شود این رقم در نوروز سال جدید به بیش از 250 هزار نفر برسد.

وی در پایان گفت: شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دشتستان به ترتیب بیشترین آمار پذیرش مسافر در نوروز گذشته داشته‌اند.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار