کد خبر: ۱۰۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
معاون سیاسی اجتماعی استاندارد خوزستان با اشاره به پیش رو بودن دهه فجر گفت: همان‌طور که سال گذشته همه به صورت بسیار خوب وارد این عرصه شدند و با علاقه‌مندی و شوق فعالیت کردند و جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار کردند، امسال هم با توجه بر برنامه‌های تدوین شده، امیدواریم همه وارد این عرصه شوند.

تاکید معاون سیاسی استاندار خوزستان بر برگزاری باشکوه جشن‌های دهه فجر

به گزارش آرانیوز، فرج‌الله خبیر در جلسه ستاد دهه فجر که امروز، 15 دی‌ماه در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهارکرد: به تمام فرمانداران 27 گانه استان نیز ابلاغ می‌شود که آن‌ها هم تمام تلاش و توان خود را در این جهت به کار گیرند تا جشن‌ها به صورتبا شکوه و آبرومند برگزار شود. برنامه‌ای در این راستا تدوین شده است که ابلاغ هم می‌شود تا تشکیل کمیته‌ها هرچه سریع‌تر شکل بگیرد و ان‌شاءالله برنامه‌ها براساس موضوع و فعالیت‌هایی که برای کمیته‌ها تدوین شده است، تنظیم و مجددا ارائه ‌شود.

 

وی بیان کرد: تا برگزاری جشن‌ها، فاصله چندانی نداریم و همه باید با آمادگی وارد شویم؛ لذا لازم است برنامه‌های کمیته‌ها آماده و در جلسه بعدی مصوب شود تا کاستی و نقص آن‌ها را برطرف و شرایط مناسبی را برای برگزاری جشن‌ها فراهم کنیم.

 

خبیر همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو انتخابات خاطرنشان‌کرد:مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش داریم و طبیعتا بسیاری از دستگاه‌های درگیر این موضوع می‌شوند و طبق در قانون همه مکلف هستند که در این راستا و با توجه به درخواست مسوولان وزارت کشور کارکنان و امکانات خود را در اختیار انتخاب قرار دهند.

 

وی بیان کرد: انتخابات نماد مردم‌سالاری در مملکت ما است و تمام نهادهای مملکتی ما منبعث از رای، قدرت و اراده مردم هستند و مقام معظم رهبری نیز روز گذشته در بیانات خودشان در سمینار ائمه جمعه به این موضوع پرداختند.

 

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان افزود: امیدوارم سربلند و با آبرو از انتخابات خارج شویم. انتخابات شرایط خاص خود را دارد و درست است که اکنون زمان انتخابات نیست ولی فعالیت‌های انتخابات عملا در کشور آغاز شده است و ادامه خواهد داشت. درست است که تبلیغات تحت عنوان نام کاندیداها ممنوع است ولی به فعالیت‌های مختلف تبلیغ هم صورت می‌گیرد و این طبیعی است و ممکن است برای برخی‌ها نیز رای هم ایجاد کند و طبیعتا ما در این زمینه هیچ دخالت خاصی نمی‌کنیم و حتی موضع هم نمی‌گیریم چرا که فکر می‌کنیم این مسایل در سطح استان طبیعی است.


منبع : ایسنا
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار