کد خبر: ۱۰۰۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از آغاز طرح نظارت و پایش کالاهای اساسی کشاورزی در استان تهران خبرداد و گفت: این طرح از امروز ۸ اسفندماه آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
طرح نظارت ویژه نوروز و رمضان در استان تهران کلید خورد

به گزارش آرانیوز از استان تهران، جبرئیل برادری ظهر امروز در مراسم آغاز طرح نظارت و پایش کالاهای اساسی کشاورزی استان تهران اظهار داشت: امسال همچون سال گذشته طرح تشدید، بازرسی، نظارت و پایش کالاهای اساسی در استان تهران اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح امسال با مشارکت سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان بسیج اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و بازرسین جهاد کشاورزی اجرا خواهد شد و امیدواریم بتوانیم با هم‌افزایی سایر دستگاه‌ها از افزایش بی‌رویه قیمت محصولات کشاورزی و اساسی جلوگیری کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در ادامه گفت: کمیت، کیفیت و قیمت؛ سه محور نظارت بر بازار محصولات کشاورزی است که بتوانیم این موضوع را در سطح استان تهران نهادینه کنیم.

در ادامه این مراسم مسعود امرالهی مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی در ادامه این مراسم بیان داشت: امروز با توجه به ایام پایانی سال و تقارن شب عید و ماه مبارک رمضان، بازرسین وزارت جهاد کشاورزی طرح مانور نظارتی و تشدید نظارت بر گلوگاه‌های بازار و مراکز تأمین کننده را در سراسر کشور آغاز کرده‌اند.

وی تصریح کرد: این طرح با همکاری بازرسین بسیج اصناف، اتاق اصناف و حافظان نظام از امروز در سراسر کشور آغاز به کار کرد و در حال حاضر این نظارت‌ها با حضور 100 تیم نظارتی در بازار انجام خواهد شد.

امرالهی افزود: این طرح تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت و با متخلفان احتمالی برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

همچنین در ادامه اسماعیل کاظمی نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران نیز در آغاز طرح نظارت و پایش کالاهای اساسی گفت: این طرح در راستای کنترل مایحتاج عمومی مردم با توجه به ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان، تا پایان این ماه مبارک ادامه دارد.

 وی با بیان این که این طرح از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گرفته است افزود: جهاد کشاورزی نیز نسبت به تأمین اقلام قول مساعد داده و در حال حاضر ورود کالا به بازار نویدبخش تأمین به موقع است.

 

 کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: بازرسی به صورت مضاعف و شبانه‌روز در خدمت مردم بوده تا پس از تأمین جهاد کشاورزی، با گلوگاه‌های توزیعی به موقع، متناسب و جدی برخورد کند؛ البته واحدهای صنفی تاکنون همکار‌ی‌های لازم را داشته‌اند و در این زمینه با متخلفان در این امر برخورد لازم صورت می‌گیرد.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار