کد خبر: ۱۰۰۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد از توسعه اینترنت پرسرعت، رفع مشکلات آن و احداث ۱۰ پروژه در این خصوص در مناطق محروم استان خبر داد.
اجرای ۱۰ پروژه‌ ارتباطی برای دسترسی به اینترنت پرسرعت در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش آرانیوز از یاسوج، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مرادعلی پیوند عصر امروز در نشست کارگروه توسعه ارتباطات مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر شرکت ارتباطی ایرانسل منطقه جنوب کشور، با اشاره به مشکلات اینترنتی در برخی از مناطق محروم استان اظهار داشت: قرار است علاوه بر توسعه اینترنت پرسرعت مشکلات آن نیز در روستاها و مناطق مختلف استان با مشارکت شرکت ایرانسل کشور برطرف شود.

وی بیان کرد:10 مورد پروژه‌ ارتباطی با هدف ایجاد ارتباط دقیق‌تر و سریعتر و دسترسی به اینترنت پرسرعت در مناطق و روستاهای محروم استان احداث می‌شود.

پیوند ابراز کرد: این سایت‌ها در شهرستان‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد و مناطق امامزاده پهلوان، فیروزآباد، تنگاری، دهنو، میمند، موگر، گراب و حاج قلندر احداث خواهد شد.

 وی عنوان کرد: دستگاه مجری برای احداث این سایت‌ها مشکلات و معارضاتی با منابع طبیعی، محیط زیست، شرکت توزیع نیروی برق و راهداری دارد که هماهنگی‌های لازم جهت رفع مشکلات صورت گرفته است.

پیوند افزود: تهیه طرح دسترسی برق برای احداث سایت‌ها یکی از ضروریات بود که شرکت برق موظف شد تا پایان هفته آینده این طرح‌ها را آماده و ارائه کند، برای مجوز سایر دستگاه‌ها هم همین بازده زمانی تعیین شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به همکاری راهداری در جهت احداث جاده دسترسی به این سایت‌ها گفت: امیدواریم با برنامه‌‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد رفع مشکلات دسترسی مردم به ارتباطات و اینترنت پر سرعت در مناطق محروم استان باشیم.

امین ترابی مدیر ایرانسل منطقه جنوب کشور گفت: این تعداد سایت برای استان کهگیلویه و بویراحمد پیش‌بینی شده که تا قبل از پایان سال تعیین تکلیف شوند.

وی خواستار مشارکت ادارات منابع طبیعی، محیط زیست، شرکت برق و راهداری برای رفع مشکلات این سایت‌ها شد.

 

 
برچسب ها: وزارت ارتباطات
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار