کد خبر: ۱۰۰۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی قم:
قم- فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی قم از خلع ید و رفع تصرف ۵۶ هکتار از اراضی محدوده پردیسان قم با هماهنگی مدیرکل راه و شهرسازی و معاونت دادستان عمومی و انقلاب استان قم خبر داد.

۵۶ هکتار زمین دولتی در پردیسان قم رفع تصرف شد

به گزارش آرانیوز ، رضا خداداد فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی قم اظهار کرد: یگان حفاظت از اراضی دولتی بنا به وظیفه ذاتی خود در حفظ و صیانت از اراضی دولتی و حفظ حقوق بیت المال مأمور اجرای احکام مرتبط با حوزه زمین و اراضی دولتی است.

وی افزود: در این رابطه، این یگان پس از اعلام اداره حقوقی اداره کل متبوع و اخذ مجوزات قانونی از دادستانی استان مبنی بر تصرف غیرقانونی اراضی دولتی در پردیسان و با هماهنگی نیروی انتظامی، نسبت به رفع تصرف و خلع ید متصرفین اقدام کرد.

خداداد در خصوص جزئیات این اقدام توضیح داد: این اراضی واقع در بلوار شهروند پردیسان است. ۵۳ هکتار از آن در مرحله اول به بیت المال و دولت بازگردانده شد و سه هکتار باقی مانده آنکه تحت کشت و مستحدثات بوده است با اخذ مجوزات و هماهنگی دستگاه قضا رفع تصرف خواهد شد.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی قم در پایان گفت: بر اساس ارزیابی کارشناسان، ارزش تقریبی اراضی بازگردانده شده به بیت المال، بیش از شش هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار