کد خبر: ۱۰۰۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان سانحه سقوط بالگرد وزیر ورزش، گفت: مدیر کل ورزش استان کرمان در شرایط بهتری قرار دارد.
مدیرکل ورزش ‌تهران ‌به اتاق عمل منتقل شد/ هوشیاری ‌

به گزارش آرانیوز از کرمان، مهدی احمدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان حادثه سقوط بالگرد وزیر ورزش و جوانان در بافت، اظهار داشت: از 19 مصدوم این حادثه در حال حاضر همچنان شش نفر در این بیمارستان بستری هستند.

وی با بیان اینکه سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به درخواست خانواده و برای ادامه درمان به تهران منتقل شده است، گفت: وزیر ورزش شرایط انتقال را داشت و ریسک انتقال وی بالا نبود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه اکثر مصدومان این حادثه بهبود پیدا کرده و تعداد زیادی هم ترخیص شدند، افزود: مدیرکل ورزش و جوانان تهران امروز برای فیکس کردن مهره گردن به اتاق عمل منتقل شد‌.

وی به وضعیت میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز اشاره کرد و گفت: پاریزی خوشبختانه نسبت به روز گذشته وضعیت بهتری دارد.

احمدی‌نژاد با اشاره به معاینه‌ای که صبح امروز از پاریزی داشت بیان کرد: هوشیاری وی خوشبختانه کاملا برگشته است، فشار استیبل بوده و ضربان قلب نرمال است و اکسیژن خون در حد خیلی خوب بوده و نسبت به روز قبل فوق العاده است.

وی افزود: به جز مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان که دوره درمان طولانی‌تری دارد سایر بیماران بستری در کرمان تا دو هفته آینده تعیین تکلیف می‌شوند.

به گزارش تسنیم عصر پنجشنبه چهارم اسفندماه بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان و هیئت همراه در شهرستان بافت حین نشست دچار سانحه شد.

تمام مصدومان این بالگرد توسط اورژانس به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) بافت منتقل و پس اقدامات درمانی، جهت تکمیل این اقدامات به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

متاسفانه در این سانحه اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش و جوانان به دلیل شدت صدمات فوت شد.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار