کد خبر: ۱۰۰۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴
مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از شناسایی یک میلیون و ۳۰۰ هزار نیازمند در بین ۷۳ هزار خانواده تحت پوشش در استان خبر داد.
شناسایی یک‌ میلیون و ۳۰۰ هزار نیازمند در استان کردستان

به گزارش آرانیوز از سنندج، رضا طوسی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران   از شناسایی یک میلیون و 300 هزار نیازمند در بین 73 هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد در استان کردستان خبر داد و اظهار داشت: خیرین می‌توانند با کمک‌های نقدی و غیرنقدی به این مددجویان کمک کنند.

وی از حمایت و کمک کمیته امداد به نیازمندان در بخش هزینه‌های درمانی، معیشتی، مسکن، ازدواج و لوازم ضروری خبر داد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون حدود یکهزار و 700 میلیارد تومان به این حوزه اختصاص پیدا کرده  است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از ساخت هزار و 200 واحد مسکن برای افراد تحت پوشش این نهاد خبر داد و گفت: از این تعداد، 300 واحد در حال ساخت بوده و 14اسفندماه در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون هزار و 528 مورد جهیزیه در استان توزیع شده است، اذعان کرد: هم‌اکنون 713 زوج نیز پشت نوبتی دریافت جهیزیه بوده که به مناسبت 14 اسفندماه سالروز تاسیس کمیته امداد به فرمان امام خمینی(ره) به آنان اهدا می‌شود.

طوسی توانمند سازی و ایجاد درآمد با ثبات را یکی از تکالیف این نهاد حمایتی برای مددجویان عنوان کرد و یادآور شد: در همین راستا تسهیلات اشتغال‌زایی به جوانان نیازمند، توانمند و صاحب ایده و جویای کار در استان پرداخت می‌شود.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار