کد خبر: ۱۰۰۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
کاشمر ـ مدیر جهاد کشاورزی کاشمر گفت: در ابتدای اجرای طرح هدفمندسازی آرد کمک هزینه نانوایی‌ها ۱۵ درصد فروش روزانه بوده که بعد از اجرای مرحله سوم این کمک هزینه به ۳۰ درصد افزایش پیدا کرد.

کمک هزینه فروش روزانه نانوایی‌ها در کاشمر به ۳۰ درصد افزایش یافت

به گزارش آرانیوز محمد شجعی ظهر پنجشنبه در جمع متصدیان برخی از نانوایی‌های شهرستان کاشمر از افزایش دو برابری کمک هزینه به نانوایی‌هایی که از دستگاه کارتخوان استفاده می‌کنند خبر داد و اظهار کرد: در ابتدای اجرای طرح هدفمندسازی آرد کمک هزینه نانوایی‌ها ۱۵ درصد فروش روزانه بوده که بعد از اجرای مرحله سوم این کمک هزینه به ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

مدیر جهاد کشاورزی کاشمر افزود: در راستای افزایش بهره وری و کیفیت نان مرحله سوم طرح نانینو (هدفمند سازی آرد یارانه‌ای) در نانوایی‌های سطح شهرستان کاشمر اجرایی شد.

وی افزود: با توجه به موفقیت مرحله اول طرح هدفمند سازی آرد یارانه‌ای و نصب دستگاه‌های کارتخوان در نانوایی‌ها، تصمیم بر این است که مراحل بعدی با رفع ایرادات انجام شود.

شجعی با تاکید به عدم آزادسازی قیمت نان افزود: به زودی نرم افزاری به مردم معرفی خواهد شد تا مردم در این نرم افزار پیشنهادات و انتقادات خود را نسبت به عملکرد نانوایی‌ها به اطلاع مسئولین امر برسانند.

مدیر جهاد کشاورزی کاشمر با اشاره به اجابت اکثر درخواست‌ها مبنی برافزایش سهمیه آرد نانوایی‌ها ادامه داد: هر واحد نانوایی می‌تواند در هر دوره حداکثر ۱۰ درصد بیشتر از میزان فروش نان ثبت شده در کارتخوان آرد دریافت کند.

وی اظهار کرد: مبنای تخصیص آرد و یا کاهش و افزایش سهمیه منوط به نظرات ثبت شده مردم و بازرسین بر روی سیستم هوشمند تعیین شده و میزان تراکنش سالم انجام شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار