کد خبر: ۱۰۰۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای طرح اقتدار و برخورد شدید با سارقان و مالخران در غرب پایتخت خبر داد و گفت: این طرح در ۶ شهرستان غرب استان تهران اجرا خواهد شد.
طرح برخورد با سارقان و مالخران در غرب پایتخت آغاز شد

به گزارش آرانیوز از شهریار، سردار کیوان ظهیری عصر امروز در حاشیه اجرای طرح برخورد با سارقان غرب استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیرو تدابیر فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران طرح برخورد با سارقان، زورگیران به عنف و مالخران از امروز آغاز و در 6 شهرستان غرب استان تهران همزمان با سراسر کشور اجرا خواهد شد.

وی افزود: بر اساس هماهنگی‌هایی که صورت گرفته، احکام قضایی لازمه اخذ شده و از همین لحظه اقدامات شدیدی در برخورد با سارقان انجام خواهد شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در ادامه گفت: در حال حاضر برخورد با سارقان تشدید شده و تمام امکانات و تجهیزات خود را به کارگیری کرده‌ایم و از دستگاه‌ها و پلیس‌های تخصصی در این راستا کمک رسان خواهند بود.

ظهیری تصریح کرد: در اجرای این طرح با کسانی که آرامش مردم را سلب کرده و امنیت آن‌ها را به خطر می‌اندازند به شدت برخورد می‌شود و پلیس با آن‌ها مماشات نخواهد کرد و مطمئناً از اقدامات و ابزار خود برای برخورد با سودجویان استفاده خواهد کرد.

دستگیری باند سارقان به عنف و زورگیر در کرمان + تصاویر

فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: طرح برخورد با سارقان به صورت تخصصی با موضوع سرقت پیگیری می‌شود تا بتوانیم امنیت روانی جامعه که مطالبه مردم و دغدغه پلیس است را برقرار کنیم.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار