کد خبر: ۱۰۰۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
همدان- کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: با فعالیت سامانه بارشی طی ساعاتی از بعدازظهر امروز و تا فردا شب چهارشنبه شب بارش خفیف و پراکنده برف را در برخی از نقاط استان شاهد خواهیم بود.

همدان باز هم برفی می شود

محمدحسن باقری شکیب در گفتگو با آرانیوز با بیان اینکه با فعالیت سامانه بارشی طی ساعاتی از بعدازظهر امروز و تا فردا شب چهارشنبه شب بارش خفیف و پراکنده برف را در برخی از نقاط استان شاهد خواهیم بود؛ گفت: در برخی از مناطق جنوبی به ویژه جنوب شرق استان یعنی شهرستان ملایر میزان بارش‌ها بیشتر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه به دلیل وزش باد کولاک برف را نیز در برخی از نقاط استان را داریم، افزود: از نظر تغییرات دمایی به دلیل ابرناکی وبارش امشب چند درجه‌ای افزایش دمایی را در استان خواهیم داشت و از فردا شب مجددأ شاهد کاهش دما در استان خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی استان همدان ادامه داد: روز گذشته ملایر، تویسرکان و اسدآباد با دمای ۴ درجه گرم‌ترین شهرهای استان وصبح امروز همدان با دمای منفی ۱۶ درجه سردترین شهر استان گزارش شده است.

باقری شکیب با اشاره به اینکه تغییرات دمایی در همدان طی ۲۴ ساعته گذشته بین منفی ۱ و منفی ۱۶ درجه بوده است؛ تصریح کرد: امشب نیز در سردترین ساعات دمای هوا در همدان به منفی ۷ درجه خواهد رسید.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار